Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-20@00:23:40 GMT

نخستین بیمارستان دندانپزشکی کشور افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۶۹۰۳

نخستین بیمارستان دندانپزشکی کشور افتتاح شد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، این بیمارستان در مساحتی حدود یک هزار و 650 متر مربع با 77 یونیت دندانپزشکی به مساحت مفید 950 متر مربع با استانداردهای روز دنیا افتتاح شد.
ارائه عالی ترین سطح خدمات دندانپزشکی با برترین کیفیت و ایمن با رویکرد سلامت محور، مبتنی با سبک زندگی اسلامی و ایرانی با استفاده از تجهیزات و یونیت های ساخت ایران از ویژگی های نخستین بیمارستان دندانپزشکی شهید شکری دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرار است این بیمارستان تخصصی دندانپزشکی به صورت شبانه روزی در کلانشهر تهران به ارائه خدمات متنوع دندانپزشکی به درخواست کنندگان این نوع خدمات اعم از نیروهای مسلح و سایر شهروندان بپردازد.
در آیین افتتاح و بهره برداری این بیمارستان تخصصی دندانپزشکی دکتر علیرضا جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)، حجت الاسلام و المسلمین محمد دهقانی نماینده ولی فقیه در این دانشگاه ،خانواده معزز شهید دکتر بهرام شکری و شماری از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان بقیه الله العظمی (عج) حضور داشتند.
شهید دکتر بهرام شکری نخستین دندانپزشک رسمی سپاه بود که در سال 1360 از سوی گروهک مجاهدین خلق(منافقین) در خیابان ترور و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فرمانده کل سپاه بیمارستان دندانپزشکی ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان

مریم اسماعیل پور گفت: در سال گذشته، ۳۱ هزار و ۸۳۴ مورد خدمات درمانی دندانپزشکی شامل ترمیم، فلوراید تراپی، فیشور، پالپوتومی، کشیدن و جرم گیری با اولویت کودکان زیر ۱۴ سال، مادران باردار و مادران شیرده شهرستان ارائه شد.

او با اشاره به آموزش بهداشت دهان و دندان به ۳۰ هزار نفر از دانش آموزان مدارس با استفاده از ماکت دندان و پوستر‌های آموزشی بیان کرد: ۳۱ هزار مورد معاینه دهان و دندان کودکان زیر ۱۴ سال، فلورایدتراپی ۲۴ هزار و ۸۴۸ کودک زیر ۱۴ سال و ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیماران خاص، کودکان خانه محبت، مددجویان بهزیستی و ندامتگاه شهرستان از دیگر خدمات در سال ۱۴۰۲ است.

مسئول واحد بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه ضمن قدردانی از همکاری‌ها و تلاش‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و گروه‌های جهادی شهید خضری و شهید سلیمانی در انجام اردو‌های جهادی سلامت افزود: در یال گذشته، کلینیک سیار دندانپزشکی به ۴۱ منطقه و روستای کم برخوردار و محروم شهرستان اعزام و خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان