Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:30:36 GMT

بیرجند| سیل در استان خراسان جنوبی جان ۲ نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۷۰۴۶

بیرجند| سیل در استان خراسان جنوبی جان ۲ نفر را گرفت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در اثر بارندگی‌ها و سیل در روز گذشته به ۱۶ قنات خسارت وارد شد گفت: در شهرستان درمیان متاسفانه سیل جان دو نفر را گرفت. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدابوالحسن میرجلیل در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان درمیان اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های عصر دیروز تیم‌های امدادی از دیروز تا 48 ساعت آینده به صورت آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تیم‌های برآورد خسارت هم‌اکنون به 5 شهرستان درگیر سیلاب در استان اعزام شدند افزود: تیم‌های امدادی به 311 گرفتار در سیلاب‌های روز گذشته خراسان جنوبی امدادرسانی کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: سیلاب روز گذشته در شهرستان‌های درمیان، زیرکوه و سربیشه خسارات قابل توجهی به زیرساخت‌ها، تأسیسات آب و برق، راه‌ها، قنوات و منازل مسکونی وارد کرد که توسط تیم‌های خدمات‌رسان به طور موقت مشکلات مردم برطرف شد.

میرجلیلی افزود: در این سیلاب به 16 قنات 10 تا 25 درصد خسارت وارد شد و تعداد تلفات دام‌ها به 28 رأس رسیدو 49 تیم امداد و نجات تا اواخر وقت چهارشنبه هفته جاری در استان خراسان جنوبی در آماده باش کامل قرار دارند.

وی اظهار داشت: در سیلاب روز گذشته در شهرستان درمیان کودک 5 ساله‌ای بر اثر خفگی جان باخت و فرد مفقود شده دیگر نیز پس از گذشت چند ساعت پیکر بی‌جانش پیدا شد.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۴۸ اکیپ راهداری استان گفت: بارش‌های سیل‌آسا در استان خراسان جنوبی، نیرو‌های راهداری را به آماده باش کامل درآورده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های شدید و احتمال وقوع سیلاب، گفت: ۲۲۰ راهدار با ۱۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب ۴۸ اکیپ راهداری در راهدارخانه‌ها و محل‌هایی که امکان سیلاب وجود دارد حضور داشته و آماده خدمت‌رسانی هستند.
جلال زاده تصریح کرد: با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی پیرامون بارندگی و سیلاب خصوصا درشهرستان‌های نهبندان، سربیشه، بیرجند، زیرکوه، خوسف و طبس احتمال انسداد راه‌ها، تخریب پل و اختلال در سفر‌های بین شهری وجود دارد.
وی افزود: اکیپ‌های راهداری در حال پایش مستمر راه‌ها و پل‌ها هستند و در صورت نیاز، اقدام به لایروبی و بازگشایی مسیر‌ها خواهند کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از مردم خواست: از تردد در مناطق سیل‌خیز خودداری کنند و در صورت ضرورت، با رعایت احتیاط کامل رانندگی کنند و قبل از سفر نسبت به کسب اطلاع از سامانه ۱۴۱ اقدام کنند.
جلال زاده یادآور شد: امیدواریم با آمادگی کامل نیرو‌های راهداری شاهد تردد ایمن بدون هیچگونه حادثه‌ای در استان خراسان جنوبی باشیم.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب