Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ خجسته‌پور در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد لرستان بیان این مطلب اظهار کرد: در طول چهار دهه که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد ایام‌الله زیادی را تجربه کرده‌ایم که می‌توان به سوم خردادماه، به‌عنوان پیروزی ملی، اشاره کرد.

وی افزود: سوم خرداد کلیدی برای کشور است که لازم است با فضاسازی، صحبت کردن و تولید برنامه‌های فرهنگی متفاوت در حوزه‌های مختلف، فلسفه‌سازی شده و برای مردم این ایام‌الله را یادآوری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خجسته‌پور با اشاره به این‌که خرداد ماه پُر از حادثه است که یکی‌از آن‌ها آزادسازی خرمشهر است، تصریح کرد: خداوند قادر و توانمند است و این فتح آن‌قدر بزرگ بود که امام خمینی(ره) این کار را تنها در ید الهی می‌دیدند و اگر اراده خداوند نبود، این‌کار انجام نمی‌شد.

وی بیان  کرد: این‌که مردم ما در یک اتفاق به‌صورت خودجوش بیرون می آیند، چه برای شادی کردن مانند سوم خرداد و چه برای سوگواری مانند ۱۴ خرداد، نشان از اهمیت موضوع دارد.

خجسته پور یادآورشد:اگر خود را انسان‌های مذهبی در نظر بگیریم دفاع از مذهب و اگر ملی‌گرا باشیم دفاع از سرزمین‌مان محسوب می‌شود، اگر به هر دیدی به این موضوع نگاه کنیم جای سپاس و ستایش دارد از عزیزانی که در آن مقطع ایثارگری کردند.

وی  با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت سوم خرداد، گفت: وظیفه ما در برگزاری بزرگداشت سوم خرداد نسبت به سایر استان‌ها به‌واسطه حضور چشم‌گیر دلیرمردان لرستانی در حماسه آزادسازی خرمشهر بیشتر است به همین دلیل سه روز برای این مناسبت با برنامه‌های متنوع در نظر گرفته‌شده است.

خجسته پور  با بیان این‌که همه مدیران دستگاه‌ها تجلیل از ایثارگران و جانبازان حوزه کاری خود را در دستور کار قرار دهند، خاطر نشان کرد: بنیاد شهید لرستان اسامی شهدای لرستانی در بیت‌المقدس را در اختیار مدیران دستگاه‌ها جهت بازدید و سرکشی به خانواده‌های این شهدا قرار دهد.

وی ختاکید کرد: به‌دلیل تقارن سوم خرداد با ماه مبارک رمضان وقت و زمان برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد توسط دستگاه‌های اجرایی به‌گونه‌ای تنظیم شود که برنامه‌های مدنظر در زمان مناسبی از روز برگزار شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنیاد شهید پیروزی انقلاب اسلامی خانواده ذهن شادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور

سرهنگ محمد محمودوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بنا داریم که در راستای افتتاح اردوهای راهیان نور سال ۱۴۰۳، سه هزار نفر از بسیجیان محلات و اقشار استان را به این اردوها اعزام کنیم.

وی گفت: در این راستا این بسیجیان را به منطقه «بازی دراز» اعزام خواهیم کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، بیان داشت: این برنامه طی هفته آینده و در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

سرهنگ محمودوند، تأکید کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم انجام شده و امیدواریم که بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه خوبی را در این منطقه با حضور خانواده معظم شهدا داشته باشیم.

کد خبر 6092635

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۲هزار متر از زمین های کشاورزی در رامسر
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • خاطرات نفس‌گیر از نخستین روز عملیات بیت‌المقدس
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس