Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کارلوس کی‌روش پیش از آغاز تمرین امروز (سه شنبه) تیم ملی درباره اعلام فهرست اولیه تیم ملی گفت: این قوانین بین‌المللی است که باید به آن احترام بگذاریم. طبق قوانین فیفا باید یک لیست بلند مدت و آماده‌باش را ارسال می‌کردیم و اسامی که شما می‌بینید در شش ماه گذشته زیر نظر داشتیم و در نهایت به این لیست رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفراتی از این لیست خارج شدند و این لیست دقیقا در فرصتی منتشر شد که فیفا به ما اعلام کرده بود.

وی در مورد دعوت بازیکنانی مانند بیت‌آشور به تیم ملی گفت: باید این لیست 35 نفره را در مهلت تعیین شده به فیفا ارسال می‌کردیم و از این به بعد به هر دلیلی یک بازیکن مصدوم شود و نتواند حضور داشته باشد فقط از این لیست می‌توانیم جایگزین را انتخاب کنیم. برنامه‌‌ای که در ذهنم داشتم این بود که بعد از بازی با ازبکستان لیست 23 نفره را اعلام کنیم و برنامه این بود که پس از 20 می و بازی با ازبکستان لیست نهایی اعلام شود ولی همانطور که می‌دانید برنامه اصلی جام جهانی توسط مسئولان فدراسیون و دیگران به برنامه مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرد و به همین دلیل ما بعد از بازی با ازبکستان نمی‌توانیم لیست 23 نفره تیم ملی را اعلام کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد صحبت‌های امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه اعلام لیست تیم ملی در این تاریخ اتفاقی نبوده است تصریح کرد: آقای قلعه‌نویی این حرف را گفته‌اند؟ خنده‌دار است. اینکه باید لیست 35 نفره اعلام شود، تصمیمی بود که از سوی فیفا اعلام شده بود و باید از سوی تمام کشورها این لیست اعلام می‌شد. قلعه‌نویی یک شهروند ایرانی است در کشوری که بیش از 2500 سال قدمت تاریخی دارد و در کشور بزرگ و فوق‌العاده ایران. بنده هم یک شهروند افتاده پرتغالی هستم که در ایران کارم را انجام می‌دهم.

کی‌روش افزود: به همین دلیل که قلعه‌نویی ایرانی است می‌تواند وجاهت و اخلاق‌مداری من را زیر سوال ببرد و آیا این درست است که علامت سوال‌ها را مقابل وجاهت و اخلاق‌مداری من قرار دهد؟ علی کریمی و قلعه‌نویی این توهین‌ها را انجام می‌دهند و فدراسیون هم به راحتی چشمش را می‌بندد. اگر من حرفی هم بزنم همه فکر می‌کنند کی‌ورش توهین می‌کند و فرهنگ ایران را زیر سوال می‌برد. من در ایران این را یاد گرفتم اگر توهینی می‌شود، باید تشکر کنم و بگویم به این حرف‌ها ادامه دهید. بنده جواب نمی‌دهم، چون اگر پاسخگو باشم در عرض یک دقیقه فدراسیون به من زنگ می‌زند و می‌گوید باید ساکت باشی در غیر اینصورت جریمه می‌شوی. من هم به همین دلیل از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم و می‌گویم به این حرف‌ها ادامه دهد. ما یک اردوی آماده‌سازی در راه جام جهانی برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما این اردو به هم ریخت و الان باید فقط تشکر کنم.

وی در پایان گفت: من از حرف‌های قلعه‌نویی شگفت‌زده هستم، باید این موضوع مطرح شود که او امسال اجازه نداد بازیکنانش به تیم ملی بیایند. این حرف‌ها را مدیرعامل و رئیس ذوب‌آهن به من زد. دیگر کافی است آقایان در یک ماه آینده جای مرا خواهند گرفت.

کی‌روش در ادامه با ناراحتی به صحبت‌های خود پایان داد و از بین خبرنگاران رفت.

604

کی روش تیم ملی امیر قلعه نویی علی کریمی لیست تیم ملی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کی روش تیم ملی امیر قلعه نویی علی کریمی لیست تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟

مشکلات مالی بارسلونا ممکن است درنهایت به خروج مدافع اروگوئه‌ای این تیم منتهی شود.

طرفداری | مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا، رونالدو آرائوخو و اطرافیانش به طور فزاینده‌ای نگران احتمال فروش او در تابستان پیش‌رو هستند.

به گزارش رادیو کاتالونیا، آرائوخو، مدافع 25 ساله بارسلونا، تمایل دارد در بارسلونا بماند، اما او به طور فزاینده‌ای از گمانه‌زنی‌ها مبنی بر انتقال‌اش در پایان فصل آگاه شده است. گفته می‌شود بایرن مونیخ خواهان این مدافع بارسلوناست. مشکلات مالی بارسلونا به خوبی مستند شده و این باشگاه پس از استفاده از تعدادی اهرم مالی که درآمدهای آینده را برای سرمایه نقدی فوری به کار گرفته است، اکنون ممکن است به دنبال روش سنتی‌تر برای تولید نقدینگی در بازار نقل و انتقالات تابستانی باشد.

از نظر حسابداری، فروش بازیکنی که سال‌های قابل توجهی در باشگاه بوده و هزینه اولیه او به طور کامل استهلاک شده، جذاب‌تر است؛ به همین دلیل نام آرائوخو به طور مداوم با جدایی گره خورده است. در حالی که آرائوخو اغلب به عنوان محصول آکادمی بارسلونا اشتباه گرفته می‌شود، او در واقع در 19 سالگی پس از بازی در لیگ برتر اروگوئه با تیم بوستون ریور به این تیم پیوست. او دو فصل را در تیم دوم بارسلونا گذراند قبل از اینکه به تیم اول در نیوکمپ راه پیدا کند.

بلوگرانا پس از حذف ناامیدکننده از لیگ قهرمانان اروپا و شکست در ال‌کلاسیکو، امیدوار است تا با پیروزی مقابل والنسیا حداقل فصل را با رتبه دومی لالیگا به پایان برساند. حسابداران باشگاه علاقه خاصی به کسب مقام دوم در لالیگا و کسب سهمیه سوپرکاپ اسپانیا در فصل آینده خواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی