Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@03:42:09 GMT

رایزنی تلفنی ماکرون و محمود عباس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۷۷۵۴

امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تلفنی گفتگو کرد. ماکرون در این گفتگو تحولات اخیر فلسطین و نوارغزه را مورد بررسی قرار داد.

رئیس جمهوری فرانسه بدون محکوم کردن سرکوب راهپیمایی بازگشت فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی و جنایات نظامیان این رژیم، به ابراز همدردی با ملت فلسطین به خاطر قربانیان این راهپیمایی ابراز همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود عباس نیز بر ضرورت توقف اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

گفتنی است، اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان طی روز گذشته به شهادت ۵۹ نفر و زخمی شدن حدود ۳ هزار تَن دیگر انجامید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرانسه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فلسطین رژیم صهیونیستی فلسطین محمود عباس قدس ماکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گور جمعی اجساد سوخته فلسطینیان در حیاط بیمارستان الشفاء

عضو کمیته فوریت‌های بهداشتی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که ۱۰ جسد در یک گور جمعی در حیاط بیمارستان الشفاء پیدا شد که برخی از آنها متعلق به زنان بود.

منابع پزشکی به آناتولی گفتند که ده‌ها جسد متلاشی شده، سوخته، تکه تکه شده و به صورت دسته جمعی یا جداگانه در قسمت‌های مختلف حیاط بیمارستان الشفاء دفن شدند. در همین راستا حماس گفت: گور دسته جمعی جدید در الشفاء تایید می‌کند که هیچ محدودیتی برای فاشیسم صهیونیستی و اعمال آن وجود ندارد.

با این وجود هیچ اظهارنظر فوری از سوی رژیم صهیونیستی در مورد این گور جمعی وجود ندارد.

یک خبرنگار کلیپی ضبط شده از گور جمعی کشف شده در حیاط بین المللی بیمارستان الشفاء منتشر کرد که در آن جسد ۱۰ فلسطینی که توسط ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حملات خود به این بیمارستان که حدود دو هفته ادامه داشت، اعدام و دفن شدند، پیدا شد. 

معتصم صلاح، یکی از اعضای کمیته فوریت‌های بهداشتی در وزارت بهداشت فلسطین در غزه، در بیانیه خود که توسط دفتر رسانه‌های دولتی فلسطین منتشر شد، گفت: اولین گور جمعی ۱۰ جسد در مجتمع پزشکی الشفاء کشف شد. آن‌ها در مقابل بخش پذیرش مجتمع (در حیاط جلوی بیمارستان) دفن شده‌اند.

صلاح افزود: این اجساد پس از شناسایی خانواده‌های فلسطینی و تکمیل کار کمیته حقوقی به خاک سپرده می‌شوند. اجساد افرادی که از گورستان بیرون آمده بودند توسط ارتش رژیم اسرائیل اعدام و به طور نامنظم در حیاط جلوی بیمارستان دفن شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • محمود عباس درخواست دولت بایدن برای تعلیق رای‌گیری عضویت فلسطین در سازمان ملل را رد کرد
  • آتش‌بس در غزه؛ محور رایزنی‌های وزیر خارجه ترکیه با هنیه در دوحه
  • نتانیاهو قحطی در غزه را رد می‌کند
  • مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و روسیه درباره عملیات «وعده صادق»
  • گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و پوتین
  • رایزنی لاوروف با امیرعبداللهیان در ارتباط با حضور یک تبعه روس در کشتی توقیفی
  • ابراز همدردی ایران با دولت و ملت عمان
  • هشدار امیرعبداللهیان به اسرائیل در رایزنی با همتایان خود
  • کشف گور جمعی اجساد سوخته فلسطینیان در حیاط بیمارستان الشفاء
  • سازمان‌های بین‌المللی برای غزه جز ابراز همدردی کاری نمی‌کنند