Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین صفر فلاحی در جلسه کرسی تلاوت که با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) و امام جمعه قم در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: برنامه های فرهنگی مناسب و مطلوبی در آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برای نشر معارف اهل بیت (ع) در قالب های گوناگون اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از 40 هزار نفر در مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) آموزش دیده اند، افزود: با توجه به تعداد فراگیران و قرآن آموزان همچنان با کمبود فضا مواجه هستیم.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) از برگزاری طرح های انس با قرآن یاد و عنوان کرد: بیش از 400 نفر در مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حافظ شده اند و طرح های بسیاری برای انس با قرآن در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری طرح یکساله برای حفظ قرآن کریم، تصریح کرد: در این طرح نوجوانان در یک سال علاوه بر حافظ شدن با معارف اهل بیت (ع) نیز آشنا می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحی به دیگر برنامه های فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: آیین  ترتیل خوانی ویژه بانوان با عنوان مائده نور و با مدیرت امور فرهنگی خواهران، ترتیل خوانی نوجوانان با عنوان ایوان آیینه، خدمات کتابخانه ای و موزه ای از جمله دیگر برنامه های بوده که در ماه مبارک رمضان اجرا و برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان روزانه هزار و 700 دقیقه برنامه از آستان مقدس بانوی کرامت در رسانه های بین المللی، کشوری و استانی در قالب دیداری و شنیداری پخش خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اهل بیت حرم مطهر حضرت فاطمه قرآن قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر

مدیر اجرایی آستان علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق را تشریح کرد. - اخبار استانها -

محمد خیرخواه در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق(ع)، اظهار داشت: آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) به رسم همه ساله مراسم سوگواری امام صادق(ع) برادر این امامزاده واحب‌التعظیم را برگزار می‌کند.

وی در بیان جزئیات مراسم‌های شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال افزود: مراسم سوگواری در جمعه شب مصادف با شب شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن باقر برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی آستان امامزاده علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ابراز داشت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام علی بخشنده است و احمد نیکبختیان از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز حاضران در این جلسه را به فیض می‌رسانند.

وی از اجرای برنامه زنده تلویزیونی در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) خبر داد و گفت: میهمان این برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه یک سیما پخش می‌شود، استاد رجبی دوانی بوده و محمود شریفی نیز مداح این ویژه برنامه است.

خیرخواه از تجمع هیئات مذهبی روز شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان خبر داد و تصریح کرد: این تجمع از ساعت 10 صبح آغاز شده و در شبکه افق نیز به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب