Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ایام ماه مبارک رمضان جزءخوانی قرآن کریم در جوار مزار شهید محسن حججی در شهرستان نجف‌آباد برگزار می‌شود. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مراسم جزءخوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی استان اصفهان برگزار می‌شود و مردم بسیاری در این ایام در مراسم جزءخوانی قرآن شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان نجف‌آباد که یکی از شهرستان‌های شهیدپرور استان است و دارای امامزاده‌ها و اماکن مذهبی بسیاری است همه ساله در ماه رمضان مراسم مذهبی و جزءخوانی قرآن را در این اماکن برگزار می‌کند و امسال نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان، نخستین ماه رمضان پس از شهادت شهید محسن حججی، مراسم جزءخوانی قرآن کریم در جوار مزار این شهید ولایت مدار برگزار می‌شود.

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان محافل جزءخوانی قرآن کریم همه روزه در جوار بقاع متبرکه شهرستان نجف آباد برپا است.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال نیز همچون سال‌های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در جوار حرم مطهر امامزادگان شهرستان نجف‌آباد با همکاری مبلغان بومی و اعزامی از شهر مقدس قم اجرا می‌شود.

در راستای اجرای این طرح همه روز قبل از نماز مغرب و عشاء محافل جزءخوانی قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان برتر استانی در جوار حرم مطهر امامزاده ساره خاتون(س) جوزدان، امامزاده شمس الدین محمد(ع) علویجه و امامزاده تقی بن محسن(ع) دهق برپا است.

همچنین در همین راستا نیز با همکاری ستاد اقامه نماز جمعه نجف‌آباد در ایام ماه مبارک رمضان کرسی جزءخوانی قرآن کریم در جوار مقبره شید حججی برپا می‌شود.

انتهای پیام/

R41346/P1357/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ امیرهادی بایرامی نخبه قرآنی کشورمان، از ۴ سالگی حفظ قرآن کریم را آغاز کرد و در ۸ سالگی با ثبت رکوردِ ملی، به عنوان خردسال‌ترین روشندلِ حافظِ کل معرفی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خيرين استان اصفهان ۱۰۴ میلیارد تومان براي آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان كمك كردند
  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ حافظ قرآن کریم
  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد