Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@21:15:47 GMT

فیلم لحظه انفجار انتحاری داعشی در ایستگاه ایست و بازرسی پلیس اندونزی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۸۲۷۹

‍‍‍‍‍‍

رکنا: روز گذشته انفجاری انتحاری توسط یک خانواده در ایستگاه پلیس اندونزی رخ داد که به تازگی فیلم آن نیز منتشر شده است.

حجم ویدیو: 9.58M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

یک خانواده 5 نفره ساعت 8:50 دقیقه روز گذشته با موتورسیکلت وارد یکی از ایستگاه‌های پلیس Police در سورابایای اندونزی شدند و طی اقدامی هولناک دست به عملیات انتحاری زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این انفجار 4 عضو این خانواده به هلاکت رسیدند و تنها دختر 8 ساله آنها زنده ماند. همچنین دست‌کم 7 افسر پلیس نیز در این حادثه Incident تروریستی جان خود را از دست دادند و چند نفر زخمی شدند.

به گفته برخی رسانه ها گروه تروریستی داعش ISIS مسئولیت این حمله و همچنین انفجارهای انتحاری که یک روز پیش از این حادثه در سه کلیسای اندونزی رخ داده را بر عهده گرفته است.

             اخبار زیر را از دست ندهید:

مرگ مهربان ترین قاتل سریالی در زندان + عکس فوری / 2 راننده از خدا بی خبر صبح امروز در مشهد اعدام شدند / در ملاعام اجرا شد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خبر خوش پولی برای بازنشستگان امیرعلی کودک گمشده پس از 3 روز پیدا شد + عکس دستگیری محسن افشانی و همسرش در ورزشگاه آزادی لحظه خواستگاری خلبان ایرانی از یک دختر خارجی در آسمان را ببینید ماجرای رانندگی پسر 12 ساله در مشهد / خوشحالی پدر پس از دستگیر در تعقیب و گریز پلیس این مرد به 4 اعدامی در اندیمشک زندگی دوباره داد + عکس 2 تاجر عراقی را در کرج دزدیدند / 300 میلیون تومان برای 6 نفر کشف فسیل جمجمه انسان در مریخ / ببینید لاشه موجود عجیب در فیلیپین / ببیند چرا پدرها در تنهایی بچه‌هایشان خطرناک هستند! + عکس عروسی خونین در جهرم + جزئیات حمله راننده شاسی بلند با تبر به یک خانواده تهرانی در بزرگراه + عکس اسید پاشی به صورت دختر 18 ساله به خاطر دوستی با یک مرد +عکس وسوسه مرد 59 ساله برای ازدواج با دختر کم سن و سال + عکس شلیک مرگبار دلال دلار فروش در چهاراه گلوبندک تهران محدثه 14 ساله بود که وسوسه رفتارهای خواهر و دامادشان شد چگونه گل های شاداب در خانه پرورش دهیم؟                 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police حادثه Incident داعش ISIS اخبار حوادث خانواده اندونزی عملیات فیلم انتحاری ویدیو ها عکس مرد روزنامه قتل اعدام فیلم قاتل دختر تجاوز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • لحظه وحشتناک انفجار مین در دست سربازان روس (فیلم)
  • بازرسی بدنی یک داوطلب دختر کنکور خبرساز شد/ عکس
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند