Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-هر روز غصه ای بر قصه پرغصه موسسات اقتصادی و مالی افزوده شده و چند نفر از طلبکاران موسسه آرمان و سایر موسسات در لرستان خودکشی کرده اند و خانواده هایی نیز از هم پاشیده شده است، بنابراین نباید اجازه ادامه این مصیبت داده شود. نماینده مردم خرم آباد در مجلس با انتقاد از نابسامانی های ادامه دار موسسات مالی گفت: بانک مرکزی از ادامه و افزایش این بحران ها باید جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده خرم آباد و چگنی در نشستی علنی در مجلس گفت: هر روز غصه ای بر قصه پرغصه موسسات اقتصادی و مالی افزوده شده و چند نفر از طلبکاران موسسه آرمان و سایر موسسات در لرستان خودکشی کرده اند و خانواده هایی نیز از هم پاشیده شده است، بنابراین نباید اجازه ادامه این مصیبت داده شود.

وی در تذکری به وزیرجهاد کشاورزی درخصوص وضعیت نامناسب دامداران به ویژه در استان لرستان نیز گفت: سامان بخشی به لبنیات، افزایش قیمت، پرداخت یارانه مستقیم به دامداران و کارخانه ها، هیچکدام اثربخش نبوده است، تنها طرح خرید تضمینی محصولات موثر بوده که متاسفانه ادامه پیدا نکرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معنای اقتصاد مقاومتی، جز با اتکا به تولیدات داخلی و صادرات غیرنفتی نیست، لذا با مشوق های لازم این مسیرها باید طی شود. متاسفانه علاوه بر موارد مذکور، یارانه به نهاده‌های دامی پرداخت نشده و برخی از واحدها نیز تعطیل گشته است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: بیرانوندی خودکشی موسسات مالی رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛در بازدید مدیرکل بازرسی استان لرستان مشکلات زیر ساختی برخی از مناطق شهر خرم آباد پیگیری شد.
در این بازدید مشکلات میدان کریم خان زند و خیابان رنگین کمان خرم آباد بررسی و پیگیری شد.
 روشنایی معابر، پیاده رو سازی ،احداث پل در برخی ورودی ها،مشکلات جداول هنگام بارش از مشکلات مردم این منطقه بود که بررسی و پیگیری شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • آیا صندوق بین‌المللی پول می‌تواند بحران بدهی جهان را حل کند؟
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • زلزله ۳.۲ ریشتری در خرم آباد
  • خرم‌آباد لرزید
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟