Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرحناز مینایی پور، مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش نسبت به برخورد امنیتی با زنان معلم در تجمع اخیر واکنش نشان داد.

ایران آنلاین / فرحناز مینایی پور  در واکنش به برخورد امنیتی با زنان معلم در تجمع اخیر گفت: این برخورد با معلمان اصلا مورد تایید ما نیست و آقای بطحایی هم تاکید داشتند حتما گروه‌هایی با برنامه‌ریزی وارد این تجمع شدند که معلم نبودند، البته من اطلاع زیادی ندارم ولی حتما گروه‌های دیگر قاطیِ این تجمع شدند و به تنش انجامیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش با اشاره بر اینکه ما حامی معلمان هستیم و امیدواریم در چارچوب‌های قانونی بتوانند به حقشان برسند، بر لزوم حمایت و توجه جدی دولت و حاکمیت نسبت به این قشر تاکید کرد و گفت: معلمان قشر بسیار تاثیرگذاری هستند ولی متاسفانه تاثیرگذاری این قشر را کم می دانند؛ با توجه به شرایط ویژه کشورمان، معلمان خیلی خوب می توانند روی قشر جوان و نوجوان تاثیرگذار باشند و به تثبیت پایه های نظام کمک کنند.

مینایی پور اضافه کرد: اصلا چرا باید به مرحله ای برسیم که معلمان برای احقاق حقوق خودشان تجمع و درخواستشان را اینگونه بیان کنند؟ حاکمیت باید اثرگذاری این گروه را ببیند، باید پیش از اعتراضات و تجمع‌ها، فکری کرد و امیدواریم دولتمردان صدای اعتراضِ معلمان ما را بشنوند.

مدیر کل امور زنان از آزادی 6-7 نفر از معلمان بازداشت شده در این تجمع به جز یک نفر خبر داد و گفت: از میان بازداشت شدگان یک نفر خانم بوده است.

این مقام مسوول از ارسال نامه به وزارت بهداشت برای غربالگری زنان فرهنگی در تمامی استان‌ها خبر داد و گفت: در این طرحِ غربالگری قرار است، با هماهنگی با وزارت بهداشت بیماری‌های ویژه زنان مثل سرطان رحم و سرطان سینه با آزمایش و چکابِ کلی توسط وزارت بهداشت و مراکز درمانی انجام شود.

مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش افزود: البته در حال حاضر برخی از استان‌ها با هماهنگی با بهداشت استان، کل معلمانِ زن خود را برای غربالگری فرستاده و چکاب شده‌اند؛ در حال تلاش هستیم که با پیگیری، همه زنان فرهنگی شامل این طرح سراسری شوند.

مینایی پور با اعلام اینکه ۹۲۰ هزار معلم در آموزش و پرورش مشغول به فعالیت هستند، گفت: از این تعداد ۴۹۹ هزار معلم، زن و ۴۲۱ هزار معلم مرد هستند./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع آتش سوزی در ورودی بیمارستان شفای غزه و مصدومیت زنان و کودکان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که در اثر حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان شفا در این باریکه نزدیک ورودی آن آتش سوزی به وقوع پیوسته است.

این وزارت خانه تاکید کرد که بر اثر این آتش سوزی زنان و کودکان آواره فلسطینی که در داخل بیمارستان پناه گرفته اند دچار حالت خفگی شده اند.

لازم به ذکر است که ساعتی قبل ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید بیمارستان شفا در شهر غزه را هدف حمله سنگین توپخانه‌ای و هوایی قرار داد.

همزمان با این حمله‌ها نظامیان اشغالگر نیز اقدام به شلیک گسترده به سمت این بیمارستان کرده و آن را تحت محاصره خود درآوردند. منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان شفا خبر دادند.

به گفته این منابع صدها آواره، بیمار، خبرنگار و کادر پزشکی و درمانی در داخل این بیمارستان محاصره شده اند.

خبرنگار شبکه المیادین نیز اعلام کرد که پیکرهای ده‌ها شهید فلسطینی در اطراف این بیمارستان پراکنده شده و نمی‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد.

کد خبر 6057786

دیگر خبرها

  • جزئیات پرداخت مطالبات معلمان در روزهای پایانی سال
  • پذیرش اعتراض۲۷۲ هزار معلم در رتبه‌بندی/ معلمان هر سه سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند
  • پذیرش اعتراض۲۷۲ هزار معلم در رتبه‌بندی/معلمان هر سه سال یکبار ارزیابی می‌شوند
  • امضای تفاهم نامه اجرای خدمات مراقبت سلامت زنان در سنین باروری در اداره‌های خوزستان
  • جایگاه واقعی آموزش و پرورش فارس نیازمند تلاش معلمان است
  • وقوع آتش سوزی در ورودی بیمارستان شفای غزه و مصدومیت زنان و کودکان
  • برای احقاق حقوق پرستاران تلاش می‌کنیم
  • توسعه جامعه در گرو باورمندی جایگاه معلمان است
  • تجمع دانشجویان و کارگران مقابل وزارت کار (عکس)
  • برپایی تجمع دانشجویان در مقابل وزارت کار در اعتراض به سرکوب دستمزد کارگران +تصاویر