Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@04:39:41 GMT

گرگان| پروژه مسکن مهر استان گلستان امسال تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۸۷۹۳

گرگان| پروژه مسکن مهر استان گلستان امسال تکمیل می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: در سال‌جاری با حضور و تلاش دستگاه‌های عضو شورای مسکن استان، پروژه مسکن مهر استان گلستان نهایی و به سرانجام می‌رسد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، میرمحمد غراوی در نخستین جلسه شورای مسکن استان اظهار داشت: در سال‌جاری با حضور و تلاش دستگاه‌های عضو شورای مسکن استان، پروژه مسکن مهر استان گلستان نهایی و به سرانجام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شورای مسکن با هدف ارتقاء خدمات زیرساختی و بهبود فرایند تکمیل مسکن به خصوص پروژه مسکن مهر در استان برگزار می‌شود و از دیگر دستگاه‌های عضو انتظار می‌رود در این راستا همکاری‌های لازم را داشته باشند.

محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان و دبیر شورای مسکن استان هم در این جلسه گفت: در این جلسه تعیین تکلیف هزینه‌های صدور پروانه و پایان‌کار شهرداری در پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای گرگان و رامیان و تعیین تکلیف بهای فروش عرصه در برخی از پروژه‌های سه‌جانبه استان انجام شد.

وی افزود:  بررسی مسا ئل مربوط به تعاونی‌های مسکن مهر و تامین اعتبار دیوار حائل سایت الازمن علی‌آبادکتول و اجرای انشعابات فاضلاب پروژه‌های مسکن مهر و مسائل حقوقی اوقافی بودن عرصه مسکن مهر سعد آباد گرگان از موضوعاتی بود که در این جلسه بررسی و مطرح و تصمیمات لازم گرفته شد.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسفند سال گذشته بیش از ۲۰ جلسه با ساعت‌های طولانی چانه زنی برای تعیین حداقل دستمزد ۱۴۰۳ برگزار شد. در نهایت دستمزد حداقل بگیران ۳۵ درصد و سایر سطوح ۲۲ درصد افزایش یافت. به این ترتیب حق اولاد از ۵۳۷ هزار تومان به ۷۱۶.۶۰۰ تومان افزایش یافت. بن خوار و بار از ۱.۱ میلیون تومان به ۱.۴ میلیون تومان و حق مسکن بدون تغییر ۹۰۰ هزار تومان حق تأهل ۵۰۰ هزار تومان برای اولین بار برای کارگر خانم و آقا در نظر گرفته شد.

پس از اعتراض نمایندگان کارگری نسبت به نادیده گرفته شدن عدد سبد معیشتی و ترک جلسه مصوبه بدون امضا جامعه کارگری مصوب شد.

در ادامه تاکید رئیس‌جمهور مبنی بر تأمین رضایت جامعه کارگران، شورای عالی کار در این هفته چندین جلسه داشت. بر اساس سخن برخی از اعضای شورای عالی کار افزایش حق مسکن در مصوبه حداقل مزد ۱۴۰۳ محتمل است و این عدد حدود ۳۰ درصد برآورد می‌شود.

اما نکته مهم این است که بین فاکتورهای تعیین کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خوار و بار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد. در صورت تصویب در هیأت دولت برای اجرا از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 6081037 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می‌شود
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است