Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@21:26:15 GMT

پژو 2008 جدید زیباتر، بزرگ‌تر و راحت‌تر ازهمیشه

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۹۳۹۵

پژو 2008 جدید زیباتر، بزرگ‌تر و راحت‌تر ازهمیشه

خرداد: در سال 2017 کراس‌اوور 2008 پژو، عنوان دومین خودروی پرفروش اروپا - با فروش 180 هزار دستگاه-  در بخش SUV های کوچک را از آن خود کرد. با وجود اینکه 2008 پژو یکی از قدیمی‌ترین خودروهای این کلاس است، هنوز به بهترین شکل با خودروهای تازه واردی مانند هیوندایی کونا و کیا استونیک رقابت می‌کند. با این وجود نیاز 2008 به تغییراتی اساسی انکارناپذیر است و انتظار می رود کمپانی فرانسوی نسل جدیدی از این خودرو را تا پایان سال جاری یا وایل سال 2019 ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خرداد از عصرایران به نقل از "موتور وان"، یک رندر مجازی از پیش‌نمایش احتمالی SUV کوچک و جذاب فرانسوی‌ها وجود دارد. این رندر به شدت جذاب به نظر می‌رسد و دارای طراحی کاربردی ویژه با الهام از  SUV های 3008 و 5008 پژو است.  این طراحی احتمالا نقاط اشتراک زیادی با اوپل موکا نیز دارد. طبیعتا پکیج‌های هوشمند و افزایش ابعاد نتیجه‌ای جز رفاه بیشتر و توسعه فضای داخلی و محفظه بار ندارد.

این خودو به آخرین فناوری‌های پژو و خودروسازان فرانسوی مجهز خواهد شد که از آن جمله می‌توان به "آی- کاکپیت" زیبا و دیجیتالی اشاره کرد. داشبورد در این خودرو شبیه به مدل‌های 3008 و 5008 خواهد شد. فرمان خودرو برای افزایش گستره دید در موقعیت پائین‌تری قرار می‌گیرد و یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی مرکز کنسول را تحت تسلط خود قرار می‌دهد.  از طرفی اکثر عملکردهای خودرو با سامانه اطلاعات و سرگرمی یکپارچه هستند.

در زیر کاپوت خودرو یک موتور 3 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر از نوع دیزلی یا بنزینی قرار خواهد گرفت. دو نسخه از محبوب‌ترین انتخاب‌ها احتمالا یک موتور 1.2 لیتری توربو و نسخه 1.5 لیتری HDI دیزلی خواهند بود.

انتظار می‌رود پژو یک نسخه تمام الکتریک از هاچ بک 208 را بر پایه 2008 توسعه دهد. این خواست پژو به معنای ساخت یک خودروی الکتریکی در میان کراس‌اوورهای کوچک فرانسوی است.

خودروی الکتریکی آینده فرانسوی‌ها می‌تواند مسافت 300 کیلومتر را با یک بار شارژ بپیماید.

منبع: عصرایران برچسب ها: پژو ، خودرو ، پژو2008

منبع: خرداد

کلیدواژه: پژو خودرو پژو2008

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!

کاپیتان دوم استقلال برای اولین بار در این فصل لیگ برتر بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

به گزارش خبرورزشی، روزبه چشمی در سال‌های اخیر همیشه بعد از سید حسین حسینی کاپیتان دوم استقلال بوده و البته که به خاطر پست بازیش در زمین در طول ۹۰ دقیقه بیشتر از حسینی نقش کاپیتان را بازی می‌کند.

چشمی که مثل حسینی ملی‌پوش ایران در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا بود، در این فصل و در ۲۴ بازی قبلی به خاطر حضور کامل حسینی هرگز موفق به بستن بازوبند کاپیتانی نشده بود.

وقتی کاپیتان اول استقلال به خاطر حواشی بعد از بازی با آلومینیوم در اراک یک جلسه محروم و بازی مقابل تراکتور را از دست داد، مشخص بود که در این مسابقه حساس چشمی وظیفه سنگین‌تری دارد.

او حالا به عنوان کاپیتان اول در یک بازی بزرگ و سرنوشت ساز برای صدرنشین باید حواسش به دروازه‌بان جوان تیم هم می‌بود، خالد آبادی که برای اولین بار در این فصل فرصت بازی پیدا کرد.

در فوتبال مدافعان وقتی خیالشان از دروازه‌بان راحت باشد، راحت‌تر بازی می‌کنند. به عبارت عامیانه اگر مدافعان به دروازه‌بان تیمشان اعتماد داشته باشند، قدرت ریسک بالاتری دارند و راحت‌تر در بازی‌سازی شرکت می‌کنند برای گلزنی جلو می‌روند و نگرانی از بابت اشتباهات احتمالی ندارند.

اما وقتی یک دروازه‌بان جوان و کم تجربه پشت سرشان باشد، ناخودآگاه احتیاط بیشتری در بازی دارند و همین موضوع کار روزبه چشمی را سخت‌تر کرده بود. به خصوص که او به عنوان کاپیتان باید به دروازه‌بان جوان تیمش که برای اولین بار در این فصل بازی می‌کرد، روحیه و اعتماد به نفس هم می‌داد.

چشمی در این مسابقه به خوبی از عهده وظایف کاپیتانی برآمد. اگرچه در لحظاتی مجبور می‌شد بیشتر از فریاد و قدرت گلویش تا توان ساق‌ها و هوش رهبری خود استفاده کند!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) عجیب‌ترین خودرو‌های رزمی دوران جنگ جهانی دوم
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • با این پنج توصیه متخصصان راحت‌تر بخوابید
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!/ عکس
  • از رایگان‌سواری چه می‌دانید؟ | با هیچهایک رایگان سفر کنید!
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)