Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:10:48 GMT

یزد| مدارس زودتر از زمان اعلام شده تعطیل نمی‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۹۴۳۸

یزد| مدارس زودتر از زمان اعلام شده تعطیل نمی‌شوند

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش ‌و پرورش استان یزد با بیان اینکه هیچ کس حق تعطیل کردن مدارس را زودتر از زمان اعلام شده ندارد گفت: هر گونه تخلفی توسط هیئت رسیدگی به تخلفات در آموزش و پرورش استان یزد پیگیری می‌شود. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، در سال‌های اخیر با توجه به مقارن شدن ایام ماه مبارک رمضان با زمان برگزاری کلاس‌های درسی و امتحانات دانش آموزان شایعاتی در ارتباط با تعطیلی‌های مدارس به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به گسترده تر شدن فضای مجازی روز به روز بر این شایعات دامن زده می‌شود به نوعی که در برخی از شایعات مطرح شده، زمان تعطیلی مدارس را 26 اردیبهشت ماه، در برخی دیگر دوم و سیزدهم خرداد ماه بیان می‌کنند.

برای پیگیری صحت و سقم این مطالب بیان شده، مسئله را از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد جویا شدیم که ایشان با طرح سؤال از معاونت‌های مختلف، تاریخ دقیق تعطیلی و برگزاری آزمون مدارس استان یزد را اعلام کردند.

محسن گلستانی فر مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش ‌و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از یزد، با اشاره به اینکه والدین دانش آموزان به شایعات اعلام شده در فضای مجازی و مدارس هیچ توجهی نکنند اظهار داشت: تا زمانی که مدیران مدرسه نسبت به برگزاری امتحانات و یا تعطیلی‌های دانش آموزان مطلبی را اعلام نکردند، مدارس تا زمان مقرر دایر است و دانش آموزان و معلمان حق تعطیل کردن آن را ندارد.

وی با بیان اینکه کلاس‌های درس دوره متوسط در استان یزد تا تاریخ 29 اردیبهشت ماه دایر است گفت: 30 اردیبهشت ماه مدارس تعطیل و روز 31 اردیبهشت اولین امتحان دوره متوسطه در استان یزد آغاز می‌شود.

گلستانی فرد افزود: مدارس مقطع ابتدایی در استان یزد تا تاریخ 13 خرداد ماه طبق دستور وزارت خانه باید دایر باشد و هیچ کس حق تعطیل کردن مدارس را زودتر از زمان اعلام شده ندارد.

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش ‌و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه هیئت رسیدگی به تخلفات در اداره کل آموزش و پرورش فعالیت دارد خاطرنشان کرد: این هیئت هرگونه شکایت و تخلفی را در مدارس رسیدگی می‌کنند و اگر شخصی از فرهنگیان با اجازه خود در مدرسه حضور پیدا نکرد به این هیئت فراخوانده می‌شود و نسبت به تخلف شخص رسیدگی و طبق قوانین، با شخص متخلف برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41376/P1336/S6,76/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طرح اتصال مدارس شهرستان خوی به شبکه فیبر نوری، با حضورمعاون سازمان تنظیمات و مقررات رادیویی و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آغاز شد.

 محمدپور مدیر آموزش و پرورش خوی گفت: این طرح ابتدا در مدارس شهدای فرهنگی و حاج رهنمون اجرا و طی چند ماه آینده تمام مدارس دولتی شهری متصل خواهند شد.

 وی افزود:اجرای طرح مذکور گامی جهت حرکت به سمت افزایش کیفیت و عدالت آموزشی می‌باشد.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی اضافه کرد:از طریق این بستر می‌توان فناوری‌های نوین را در مدارس داشته باشیم و با رفع شکاف دیجیتال زمینه گسترش آموزش و عدالت آموزشی ایجاد می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • این افراد معلم می‌شوند
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان