Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:18:46 GMT

امام زادگان شاخص گیلان میزبان ترتیل خوانی قرآن است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۹۹۳۶

امام زادگان شاخص گیلان میزبان ترتیل خوانی قرآن است

محمدمهدی قربانیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه ویژه ترتیل خوانی قرآن کریم ماه مبارک رمضان ساعت 14 و 30 دقیقه به صورت پخش زنده از شبکه استانی گیلان (باران) برگزار می شود.
وی برگزاری برنامه ویژه قرآنی با حضور قاریان بین المللی را از دیگر برنامه ها به مناسبت ماه مبارک رمضان امسال عنوان و اظهار کرد: این برنامه هشتم و نهم خردادماه در چهار مکان در استان گیلان برگزار می شود برنامه تفسیر قرآن نیز در بیش از یکصد امام زاده و بقاع متبرکه استان با حضور ائمه جمعه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قربانیان با اشاره به برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقه های قرآن کریم در مرحله شهرستانی در 2 بخش برادران و خواهران تصریح کرد: این رقابت ها از 15 اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و امروز با انتخاب نفرات برتر پایان می یابد.
استان گیلان بیش از 900 بقعه متبرکه دارد.
27 اردیبهشت ماه جاری، اول رمضان الکریم است.
7286 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان گیلان شاخص قرآن قرآن کریم امام موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شبکه قرآن ومعارف سیما برنامه‌های عزاداری و فرهنگی برای بینندگان تدارک دیده است.
روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ویژه برنامه شهادت امام جعفر صادق (ع) ساعت ۱۷:۳۰ و ویژه برنامه «یاد خدا» ساعت ۲۰ به صورت زنده از آستان مبارک امامزده علی بن جعفر شهر قم بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.
تلاوت ادعیه جامعه کبیره نیز ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه به صورت زنده از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از شبکه قرآن ومعارف سیما پخش می‌شود.
عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق (ع) هم به صورت زنده از هیئت حاج محمدرضا طاهری ساعت ۲۱ روز جمعه برای بینندگان پخش می‌شود.
همچنین ویژه برنامه عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) ساعت ۱۲:۲۰ و آیین چهارپایه خوانی ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از حرم مطهر حضرت معصومه (س) بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • برنامه هیات‌های مذهبی برای سالروز شهادت امام صادق(ع) اعلام شد
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گیلان برگزار شد
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟