Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@09:35:43 GMT

طرح دانش‌آموزان سفیران سلامت در استان سمنان پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۰۱۰۰

طرح دانش‌آموزان سفیران سلامت در استان سمنان پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفاری صبح سه شنبه در آئین اختتامیه طرح ملی سفیران سلامت استان سمنان به میزبانی سالن همایش‌های زکریای رازی سمنان با بیان اینکه تحقق کامل طرح دانش آموزان سفیران سلامت در استان پیگیری می‌شود، ابراز داشت: با توجه به برزو آسیب های اجتماعی به ویژه در نوجوانان این طرح در واقع ضمن توجه به وضعیت بهداشت و سلامت دانش آموزان به موضوعات اجتماعی پیرامون آن ها نیز توجه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اجرای ۱۰۰ درصدی طرح دانش اموزان سفیران نیزامند همکاری آموزش و پرورش و خانواده ها است، افزود: دانش آموزان در انتقال مفاهیم سلامت و بهداشت به خانواده ها و اجتماع می توانند نقش محوری را ایفا کنند از این رو اجرای این طرح حائز اهمیت است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان سمنان بابیان اینکه اجرای طرح دانش آموزان سفیر سلامت در ایجاد نشاط اجتماعی موثر است، ابراز داشت: با ورود تکنولوژی های جدید و در دسترس بودن این ابزار برای دانش اموزان آن ها از تحرک کافی برخوردار نیستند لذا اجرای این طرح ها به تامین تحرک و شادابی خانواده ها کمک می کند.

صفاری در ادامه تصریح کرد: برای داشتن جوانانی که بتوانند آینده فردای کشور را بسازند نیازمند به سرمایه گذاری بر مقوله سلامت و بهداشت دانش آموزان هستیم لذا برای تامین اهداف تربیتی و تحقق سلامت در این حیطه باید به دنبال اجرای ۱۰۰ درصدی تحقق آن در مدارس باشیم.

وی افزود: مشارکت مدارس، دانش آموزان و آموزش و پرورش در اجرای این طرح می تواند جامعه را از حالت سستی و نخوت به سمت نشاط اجتماعی نجات دهد و از سوی دیگر با نهادینه شدن موضوع بهداشت به فرهنگ سازی این مقوله در جامعه موثر است.

کد خبر 4297394

منبع: مهر

کلیدواژه: سفیران سلامت بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد ماه مبارك رمضان شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه برجام اشتغال مشهد یاسوج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فقر حرکتی دانش آموزان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آزمون استخدامی معلمان تربیت بدنی و پرورشی ۳۰ فروردین برگزار می شود تا از این طریق خلاء کمبود معلم ورزش برطرف شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سلامت نوروزی در استان سمنان
  • اجرای برنامه سلامت شهری در کیش
  • شناسایی و پیگیری روش‌های تقویت مالی در حوزه علم و فناوری
  • اجرای طرح کیفیت بخشی نمرات کتبی نهایی دانش آموزان
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • ابتکار بولونیا در افزایش مهارت و مشارکت اجتماعی جوانان
  • بار سنگین تحقق شعار سال در استان سمنان/کاهش تورم تداوم یابد
  • پیگیری امور اقتصادی و معیشتی مردم اولویت امسال است