Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حافظی صبح سه‌شنبه در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز لرستان گفت: ۶۵۰ هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور فعالیت دارند.

وی افزود: هزار نفر نیز در خارج از کشور با مجمع خیرین مدرسه‌ساز همکاری و مشارکت دارند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور ادامه داد: در حوزه مدرسه‌سازی مهم‌ترین امر مشارکت و همکاری مردم است و عدد و رقم مهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حافظی گفت: هر پولی هم‌توان و شایستگی حضور در مدرسه‌سازی را ندارد و باید پول حلال و بالیاقت باشد که در این عرصه حضور یابد.

وی بابیان اینکه امروز خیرین مدرسه‌ساز بیشتر از دولت مدرسه ساخته‌اند، افزود: در شرایطی که تحریم اقتصادی و ...در همه حوزه‌ها اثر گذاشته است اما خیرین و مدرسه‌سازی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور ادامه داد: درحالی‌که دشمنان در مقابل دانش ما هم جبهه و تقابل ایجاد می‌کنند، خیرین مدرسه‌ساز ظرف موردنیاز برای تعلیم و تربیت و توسعه آموزشی در جامعه را ایجاد می‌کنند.

حافظی افزود: ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا گفته به علت مشکلات اقتصادی، جنگ و ...امسال حتی نمی‌توانیم یک مدرسه بسازیم اما ما در کشورمان بیشتر از دولت هم‌مدرسه ساخته‌ایم.

وی، نقش معلمان در توسعه آموزشی و تعلیم و تربیت بسیار ارزشمند دانست و ادامه داد: قدردانی از زحمات معلمینی که به رشد دانش آموزان کمک می‌کنند نیز واجب است.

کد خبر 4297418

منبع: مهر

کلیدواژه: خیرین خیرین مدرسه ساز بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد ماه مبارك رمضان شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه برجام اشتغال مشهد یاسوج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: مجمع خیرین برنامه ها و خط مشی ستاد عتبات را ادامه می‌دهد و از ظرفیت آنان برای تقویت برنامه‌ها استفاده می کند.   سردار حکمتیان افزود: با برگزاری این مجمع در استان اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا شاهد فعالیت مجمع خیران حرم ساز استان باشیم.   وی اضافه کرد: این مجمع در مسیر اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیرین برای تسریع در بازسازی این اماکن مقدس فعالیت خواهد کرد.   سردار حکمتیان گفت: در انتخابات مجمع خیرین حرم ساز استان از بین ۷۰ داوطلب برای حضور در هیات امنا و بازرسی با رای گیری، افرادی برای اعضای اصلی هیات امنا انتخاب می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود | انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود/انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • رئیسی: انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم/ موشک جواب موشک است
  • یسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود/انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • خیرین مدرسه‌ساز بزرگ‌منش و اثرگذار هستند
  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول