Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش نسبت به برخورد امنیتی با زنان معلم در تجمع اخیر واکنش نشان داد.
به گزارش خرداد، ایلنا نوشت: مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش نسبت به برخورد امنیتی با زنان معلم در تجمع اخیر واکنش نشان داد.مینایی پور (مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به برخورد امنیتی با زنان معلم در تجمع اخیر گفت: این برخورد با معلمان اصلا مورد تایید ما نیست و آقای بطحایی هم تاکید داشتند که حتما گروه‌هایی با برنامه‌ریزی وارد این تجمع شدند که معلم نبودند، البته من اطلاع زیادی ندارم، ولی حتما گروه های دیگر قاطیِ این تجمع شدند و به تنش انجامیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش با اشاره بر اینکه ما حامی معلمان هستیم و امیدواریم در چارچوب‌های قانونی بتوانند به حقشان برسند، بر لزوم حمایت و توجه جدی دولت و حاکمیت نسبت به این قشر تاکید کرد و گفت: معلمان قشر بسیار تاثیرگذاری هستند ولی متاسفانه تاثیرگذاری این قشر را کم می دانند؛ با توجه به شرایط ویژه کشورمان، معلمان خیلی خوب می توانند بر روی قشر جوان و نوجوان تاثیرگذار باشند و به تثبیت پایه های نظام کمک کنند.
مینایی پور اضافه کرد: اصلا چرا باید به مرحله ای برسیم که معلمان برای احقاق حقوق خودشان تجمع و درخواستشان را اینگونه بیان کنند؟ حاکمیت باید اثرگذاری این گروه را ببیند، باید پیش از اعتراضات و تجمع‌ها، فکری کرد و امیدواریم دولتمردان صدای اعتراضِ معلمان ما را بشنوند.
مدیر کل امور زنان از آزادی 6-7 نفر از معلمان بازداشت شده در این تجمع به جز یک نفر خبر داد و گفت: از میان بازداشت شدگان یک نفر خانم بوده است.
این مقام مسوول از ارسال نامه به وزارت بهداشت برای غربالگری زنان فرهنگی در تمامی استان‌ها خبر داد و گفت: در این طرحِ غربالگری قرار است، با هماهنگی با وزارت بهداشت بیماری‌های ویژه زنان مثل سرطان رحم و سرطان سینه با آزمایش و چکابِ کلی توسط وزارت بهداشت و مراکز درمانی انجام شود.
مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش افزود: البته در حال حاضر برخی از استان‌ها با هماهنگی با بهداشت استان، کل معلمانِ زن خود را برای غربالگری فرستاده و چکاب شده‌اند؛ در حال تلاش هستیم که با پیگیری، همه زنان فرهنگی شامل این طرح سراسری شوند.
مینایی پور با اعلام اینکه ۹۲۰ هزار معلم در آموزش و پرورش مشغول به فعالیت هستند، گفت: از این تعداد ۴۹۹ هزار معلم، زن و ۴۲۱ هزار معلم مرد هستند. برچسب ها: آموزش و پرورش ، معلمان ، وزارت آموزش و پرورش ، فرهنگیان ، بازداشت معلمان

منبع: خرداد

کلیدواژه: آموزش و پرورش معلمان وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان بازداشت معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا ، ساعتی پیش اطلاعاتی همراه با فیلم از تنبیه یک دانش آموز مرزن آبادی توسط معلمش در فضای مجازی منتشر شد که انتشار چنین اطلاعاتی با موجی از نگرانی کاربران شبکه های اجتماعی پیام رسان و مردم این بخش خطه غربی مازندران همراه شد.

لیلا تقوی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان مغایر با قوانین نظام تعلیم و تربیت بوده و بنابراین از معلمی که مرتکب چنین خطایی شده باید پاسخگو باشد.

وی با اظهار آنکه امروز به علت ماموریت کاری در محل کارش حضور نداشته و به تازگی متوجه چنین اتفاقی شده است، گفت: طی تماس تلفنی از فرد خاطی خواسته شد تا فردا در نخستین ساعت کاری به اداره آموزش و پرورش مراجعه کند و در این باره توضیح دهد.

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد ضمن پوزش از والدین این دانش آموز گفت: برابر ضوابط و قواعد با این معلم برخورد خواهد شد و کوتاه نخواهم آمد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی ، دست‌کم هزار و ۷۰۰ دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • این افراد معلم می‌شوند
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • شرکت ۴۵۰ هزار معلم در طرح مسطورا/ ثبت نام ۶۰۰ هزار داوطلب در کنکور تربیت معلم 
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳