Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:56:58 GMT

۵۵۰ میلیون تومان زکات در گناباد جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۰۵۳۹

۵۵۰ میلیون تومان زکات در گناباد جمع آوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی آریانژاد صبح سه شنبه در جلسه شورای زکات گناباد که در محل مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: زکات بر ۹ مال تعلق می گیرد که شامل طلا، نقره، گوسفند، کشمش، گندم،جو ، شتر، خرما و گاو می باشد.

وی افزود: در اسلام بعد نماز به پرداخت زکات توصیه شده و اگر زکات به درستی پرداخت شود مشکلات زیادی از جامعه حل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریانژاد تصریح کرد: ترویج فرهنگ زکات وظیفه ای همگانی است وباید تلاش کنیم که این فرهنگ در جامعه نهادینه شود زیرا به نفع همه مردم  است.

دبیر شورای زکات گناباد گفت: سال گذشته مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان زکات در این شهرستان جمع آوری شده که از این مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان برای محرومین  و ۲۰۰ میلیون تومان برای کارهای عمرانی در همان محلی که زکات پرداخت شده هزینه شده است.

کد خبر 4297395

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی زکات کمک به نیازمندان بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد ماه مبارك رمضان شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه برجام اشتغال مشهد یاسوج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای «استاد» رکورددار بارندگی در شهرستان گناباد

داریوش شیبانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ میلیمتر باران در شهر گناباد ثبت شده است، اظهار کرد: از صبح روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت تا صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در ایستگاه‌های شهرهای کاخک ۱۷.۳ میلیمتر، بیدخت ۴.۳ میلیمتر و روشناوند ۱.۵ میلیمتر بارش باران ثبت شده است.

وی افزود: در همین مدت از ایستگاه‌های نجم‌آباد ۴.۳ میلیمتر، بیمرغ ۱.۳ میلیمتر، گیسور ۶.۵ میلیمتر، زیبد ۵.۲ میلیمتر، زیرجان ۸ میلیمتر و سد کاخک ۲۱ میلیمتر باران گزارش شده است.

کد خبر 6088512

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • روستای «استاد» رکورددار بارندگی در شهرستان گناباد
  • بارش باران بهاری در گناباد
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد