Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@18:46:21 GMT

پرواز صادق محرمی با بادکنک قرمز

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۰۶۶۷

پرواز صادق محرمی با بادکنک قرمز

صادق محرمی پس از پایان بازی روی دوش بیرانوند با هواداران سرخپوش خداحافظی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق محرمی یکی از بازیکنان ارزشمند سرخپوشان در فصلی بود که پشت سر گذاشتیم و بارها در طول فصل زمزمه های انتقال او به تیم های اروپایی شنیده شد.

صادق در آخرین بازی اش برای پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در طول ۹۰ دقیقه به اشکال مختلف از بازیکنان روبرویش عبور و با استفاده از سرعت بالا، فضا را برای سانتر آماده می کرد. آخرین بازی صادق، با پیروزی پرسپولیس همراه شد تا هواداران، این نمایش بسیار خوب او را در ذهنشان ثبت کنند؛ به امید این که او در آینده با تجربه بیشتر و با توانایی بالاتر به پرسپولیس برگردد.

در جریان دیدار روز گذشته پرسپولیس – الجزیره، بادکنکی وارد زمین شد که محرمی برای گرفتن آن به هوا بلند شد و تصویر جالبی که از آن به ثبت رسید، نشان از پرواز او با بادکنک قرمز رنگ دارد که تشبیه لژیونر شدن وی از ترکیب پرسپولیس است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس تهران دیدار پرسپولیس الجزیره صادق محرمی علیرضا بیرانوند محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی پرسپولیس تهران استقلال تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس مهدی طارمی لیگ قهرمانان آسیا رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال تراکتورسازی علی کریمی فوتبال جهان برانکو تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان

طرفداری| تمرین روز شنبه پرسپولیس در قالب دو گروه برگزار شد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا پس از بازگشت از اراک امروز عصر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.  بازیکنان اصلی بازی دیروز زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مختلفی را انجام دادند.

پاسکاری تحت فشار، ارسال از جناحین و مینی فوتبال از سوی کادر فنی برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود.  امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کنند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد