Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم به بروکسل، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران امروز ساعت 10 به وقت محلی با فدریکا موگرینی در شورای اتحادیه اروپا دیدار کرد.

همزمان با این دیدار، گفتگوهای کارشناسی نیز در بروکسل جریان دارد.

این دیدار دوجانبه قبل از جلسه جمعی وزیر خارجه ایران با وزرای خارجه سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه، انگلیس و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قرار است وزرای خارجه سه کشور اروپایی قبل از دیدار با ظریف جلسه‌ای داخلی با حضور موگرینی داشته باشند.

دیدار جمعی طرف‌های اروپایی‌ها با ظریف برای غروب سه شنبه تنظیم شده است.

مذاکرات امروز اولین دور از گفتگوهای ایران و اروپا پس از خروج رسمی آمریکا از برجام است. ایران خواستار تضمین عملی اعضای برجام برای تامین منافع ایران طبق توافق هسته ای است.
وزیر خارجه ایران قبل از سفر به بروکسل، به چین و روسیه سفر کرده و گفتگوهای مهمی را در خصوص برجام انجام داد.

وزیر خارجه ایران، گفتگوها با طرف چینی و روسی را دوستانه، دقیق ‌و جدی خوانده است.

ایران به اعضای باقیمانده برجام پس از خروج آمریکا مدت زمان چند هفته‌ای داده است تا نسبت به بهره مندی ایران از برجام تضمین‌های لازم را بدهند، که در غیر این صورت تهران تصمیم و برنامه خود را در پیش خواهد گرفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ظهر امروز میزبان آقای نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در محل وزارت امور خارجه بودم.

‏وی افزود: توسعه مناسبات در زمینه تجاری، اقتصادی، عمرانی، علمی و فرهنگی ایران و عراق و اقلیم کردستان مورد گفت‌وگو و رایزنی قرار گرفت.

‏وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به اهمیت امنیت منطقه، به ویژه امنیت کشور دوست و برادر عراق، نزد دولت جمهوری اسلامی ایران اشاره کردم و بر ضرورت استمرار و تعمیق همکاری‌های مشترک تاکید شد.

کد خبر 6098763 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • گزارش سفیر ایران در بلاروس به امیر عبداللهیان
  • دیدار وزیر خارجه و گروه دوستی پارلمانی ترکیه
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد