Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:38:06 GMT

دومین جشنواره رسانه ای ابوذر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۱۴۱۶

دومین جشنواره رسانه ای ابوذر برگزار می شود

تبریز- ایرنا - مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به برگزاری موفق اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و مشارکت خوب خبرنگاران استان، امسال ضمن شناسایی نقاط ضعف و کاستی‌ها تلاش می کنیم دومین جشنواره را در سطح بالا برگزار کنیم.

روح‌الله دهقان‌نژاد روز سه شنبه در اولین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهارکرد: این جشنواره با هدف ایجاد فضای رقابتی در بین فعالان رسانه‌ای و تقدیر از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران برتر استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ظرفیت بالا و تعدد مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان‌ شرقی گفت: برگزاری این جشنواره با بالاترین کیفیت در دستور کار قرار دارد و در این راستا با همفکری چهره‌های شاخص رسانه، ستاد هماهنگی برگزاری جشنواره نیز تشکیل شده است.
دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: برای ارسال آثار به این جشنواره، قالب‌های عکس، یادداشت یا سرمقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، کاریکاتور و موشن‌گرافی انتخاب شده است.
مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: این جشنواره محورهای مختلفی از جمله 'مقاومت و دفاع مقدس'، 'مسائل صنفی خبرنگاران'، 'بصیرت و دشمن‌شناسی'، 'اقتصاد مقاومتی'، 'حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی'، 'مبارزه با آسیب‌های اجتماعی' و 'خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی' را به خود اختصاص می‌دهد.
3071/6183

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات رسانه چشنواره ابوذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان از برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در استان خبر داد.   کاظم یارمحمدی گفت:دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع)در مرحله استانی با حضور ۱۵ تیم برگزار شد.   وی افزود: این مسابقات در آیتم های تیراندازی،آمادگی جسمانی و میدان موانع به منظور ارتقاء سطح آمادگی جسمانی بسیجیان برگزار شد.   معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تصریح کرد: در پایان این رقابت ها  تیم های رومشکان، کوهدشت و دورود به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.    یارمحمدی گفت: تیم اول این مسابقات به مرحله کشوری راه یافت که خرداد ماه امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در آذربایجان شرقی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز