Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@11:29:16 GMT

دولت به دنبال تخصصی سازی تشکل های مردم نهاد جوانان است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۱۵۳۶

دولت به دنبال تخصصی سازی تشکل های مردم نهاد جوانان است

انزلی - ایرنا - معاون امور ساماندهی جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: تخصصی سازی تشکل های مردم نهاد جوانان از جمله رویکردهایی است که دولت تدبیر و امید در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدمهدی تندگویان روز سه شنبه در آیین اختتامیه اولین دوره ملی توانمندسازی کارآفرینی و انتخاب جوانان کارآفرین برتر کشور در دهکده ساحلی بندرانزلی اظهار کرد: دولت نقش نظارت و حمایتی از کارآفرینان را دارد و جوانان خود نقش کلیدی در دستاوردهای حاصل شده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر لزوم اعتماد و حمایت از جوانان کارآفرین افزود: متاسفانه تاکنون وعده هایی که به جوانان داده شده، تحقق نیافته و برای جلب اعتماد جوانان، لازم است توجه ویژه ای شود.
تندگویان با اشاره به اینکه ایران اسلامی باردیگر توسط جوانان زنده شده و امید به آن بر می گردد، ادامه داد: عضویت حدود یک هزار نفر از جوانان در شوراهای اسلامی شهر و روستا و 50 نفر از جوانان در فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی، بیانگر اعتماد مردم در انتخاب جوانان است.
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باید در انتصاب پست های اجرایی کشور از جوانان استفاده شود، تاکید کرد: اعتقادی به پست مشاور برای جوانان ندارم و باید از جوانان در پست های اجرایی استفاده شود.
وی تصریح کرد: با توجه به وجود فنآوری های نوین، جوانان امروز نسبت به جوانان گذشته توانمندتر بوده و دسترسی ها در اختیار جوانان است.
تندگویان با بیان اینکه نرم افزارهای تولید شده به تنظیم بازار کشور کمک شایانی کرده، گفت: کارآفرینی در تشکل ها، راهگشای جوانان است و موجبات افزایش اشتغال آنان را پدید می آورد.
وی جوانان گیلان را دارای دستاوردهای خوبی در حوزه کارآفرینی دانست و افزود: معتقدم جوانان امروز یار و کمک حال دولت هستند و انتظار می رود برای حصول موفقیت های بیشتر، همپای دولت پیش بروند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در مراسم اختتامیه اولین دوره ملی توانمندسازی کارآفرینی و انتخاب جوانان کار آفرین برتر کشور در دهکده ساحلی بندرانزلی، از چهار ایده برتر در حوزه کارآفرینی و 12 کارآفرین برتر تجلیل شد.
7471 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گيلان جوانان معاون وزير ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمارهای ابراهیم رئیسی درباره تولید، مسکن، رشد اقتصادی و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در سخنرانی در جمع مردم سمنان در مسجد امام(ره) این شهر تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند با روش‌های مختلف مردم را ناامید کند و یأس را در دل جوانان به جای امید بگذارد. با ایجاد شبهه‌های علمی بین مردم و جوانان، هم ایمان را هدف قرار داده و هم امید را. می‌خواهند بی‌دینی را جایگزین دین‌مداری کنند.

به گزارش ایرنا، وی بیان کرد که یکی از مشخصه‌های مهم برای یک انسان سالک و دلداده به انقلاب که در سخنان رهبر فرزانه انقلاب بارها تاکید شده، امید به آینده است.

رییس دولت سیزدهم با اشاره به اینکه دشمن رشد اقتصادی نمی‌خواست، اما به دست جوانان ما این مساله محقق شد، ادامه داد: می‌خواستند کارخانه‌ها تعطیل شوند. اما در کشور هشت هزار و ۴۰۰ کارخانه و کارگاه به چرخه تولید بازگشت و اشتغال ایجاد شد.

وی تاکید کرد: «وعده صادق» به دشمن یک پیام دارد. این که تولیدکننده ما در سنگر تولید و رزمنده و مجاهد ما در سنگر مبارزه با دشمنان و رژیم صهیونیستی با یک دنیا امید حرکت می‌کنند و یقین داریم با نگاه «ما می‌توانیم» همه مسائل حل خواهد شد.

رئیسی با اشاره به اینکه دیروز برخی‌ها می‌گفتند روی موشک‌های‌تان مرگ بر اسراییل را ننویسید تا حساس نشوند، ادامه داد: اما امروز موشک‌های ما بر سر رژیم صهیونیستی فرود می‌آید. در همه عرصه‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی شعار ما این است که «ما می‌توانیم.»

وی با اشاره به اینکه در استان سمنان نزدیک به چهار هزار و ۵۰۰ شغل با احیای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی راکد دوباره زنده شد، تاکید کرد: دشمن نمی‌خواهد کشاورزی در کشور رونق داشته باشد. دشمن می‌خواهد واردکننده کالای اساسی باشیم.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم سال اول چهار و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری کرد، سال دوم هفت و نیم میلیون تن و سال سوم خرید به ۱۱ میلیون تن گندم رسید، ابراز کرد: این یعنی کشاورزی روز به روز فعال‌تر می‌شود و پیرو آن صنایع تبدیلی رونق می‌گیرد.

رییس دولت سیزدهم با بیان اینکه کاری که در این استان صورت گرفت نه فقط بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید، بلکه جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌های فعال استان بود که قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: در این استان تلاش شد که ۲۱۱ طرح نیمه‌تمام که از گذشته مانده بود، تکمیل شود. امسال این طرح‌ها تکمیل شد و در حال بهره‌برداری است.

بنای دولت آن است که چه در این استان و چه در سراسر کشور اگر زندگی مردم درگیر مشکلی باشد، ما از کنار آن عبور نکنیم، بلکه بنای دولت آن باشد که برای چاله‌ها چاره کنیم تامین آب برای سمنان دستور کار دولت است

به گفته رئیسی، یکی از مسائل مهم مد نظر مردم استان سمنان آب است که موضوع بسیار مهمی است و همواره مورد نظر دولت قرار داشت. بنای این دولت آن است که چه در این استان و چه در سراسر کشور اگر زندگی مردم درگیر مشکلی باشد، ما از کنار مشکل عبور نکنیم، بلکه بنای دولت آن باشد که برای چاله‌ها چاره کنیم. نه این‌که از کنار مشکل عبور کنیم.

وی ادامه داد: خط انتقال آب در گرمسار، ایوانکی و آرادان به بهره‌برداری رسید. مشکل آب در بخشی از استان حل شده و بخشی دیگر نیز در حال پیگیری است. این موضوع از دستور کار دولت خارج نشده و همچنان در دستور کار است. مساله آب در استان با عنایت خدا و دست توانای شما و خدمتگزاری و نوکری دولت حل خواهد شد.

وی بیان کرد که در استان سمنان نیروگاهی که با ۳۶۶ مگاوات توانایی در مدار قرار گرفته و در مدتی کوتاه اجرا شده جای خرسندی است.

وی درباره ساخت مسکن به همت دولت سیزدهم در استان سمنان گفت: موضوع مسکن از دغدغه‌های دولت است و استاندار نیز پیگیری‌های جدی در این زمینه داشت. در این سفر بیش از ۲ هزار مسکن به بهره‌برداری خواهد رسید. این ۲ هزار مسکن که در حال ساخت است و بخشی از آن در این سفر تحویل می‌شود، قسمتی از نیاز مردم استان به مسکن را حل می‌کند.

رئیسی درباره وضعیت اشتغال در سمنان نیز افزود: امروز اشتغال در استان به نحوی است که نرخ بیکاری در سمنان بسیار پایین آمده است. این به خاطر فعال شدن حوزهای صنعت، معدن و کشاورزی و سایر حوزه‌های تولید است. معتقدیم مساله بیکاری روز به روز در استان کاهش پیدا می‌کند.

وی بیان کرد که به مردم عزیز در استان سمنان عرض می‌کنم که به عنوان یک طلبه و همکارانم در دولت به خدمتگزاری شما افتخار می‌کنیم. با این‌که دشمن نمی‌خواهد پیشرفت کنیم، در حال حل مشکلات هستیم. چون فرهنگ ما فرهنگ «ما می‌توانیم» است.

رییس دولت سیزدهم با بیان اینکه از همه مسئولان سمنان و مردم خونگرم این استان بابت همراهی‌شان با دولتمردان سپاسگزارم و امیدوارم که روند توسعه سمنان و حل مشکلات این استان در دولت سیزدهم را با شتاب بیشتر ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه سمنانی‌ها در عرصه‌های مختلف امتحان خود را پس داده‌اند، افزود: در دفاع مقدس و دفاع از حریم و حرم و ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی مردم این استان حضور بسیار پررنگ و ارزشمند و مثل‌زدنی داشتند.

به گفته رئیسی، مردم بابصیرت و زمان‌شناس می‌دانند در چه زمانی چه اقدام و چه حضوری ضرورت دارد. به عنوان یک طلبه خدمتگزار نسبت به شما مردم استان سمنان ادای احترام می‌کنم.

وی یادآور شد: خوشحالم که امروز به اتفاق همکاران در جمع مردم عزیز، متدین، علم‌دوست، فرهنگ‌دوست و بابصیرت استان سمنان هستم. از ابراز محبت و لطفی که در مسیر این مراسم مردم عزیز سمنان به ویژه جوانان داشتند، قدردانی می‌کنم.

رییس دولت سیزدهم با بیان اینکه برای من روشن است که این ابراز محبت و اظهار لطف از جانب مردم به دلیل عشق‌شان به نظام، ولایت و ارزش‌هاست، ابراز کرد: مردم بنده را هم به عنوان یک خدمتگزار و سرباز ولایت می‌بینند که ابراز محبت می‌کنند. این ابراز لطف برای من و همکارانم مسئولیت‌آور است. همچنان که رهبر معظم فرمودند حضور دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی روز قدس ضمن این‌که جای تقدیر دارد، برای همه ما مسئولیت‌آور و مسئولیت‌ساز است.

وی گفت که به شهدای عالی قدر استان، علما، فرهیختگان، پژوهشگران، دانشمندان و همه جوانان ادای احترام می‌کنم. آن‌چه که در تاریخ تمدنی استان سمنان می‌بینیم فرهنگ و علم و ایمان دلدادگی به خداست. وصف این مردم را اگر بخواهیم دقیق بگوییم باید بگوییم مردمی با ایمان و امیدوار. این ۲ اصل اساسی در مردم استان سمنان وجود دارد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896727

دیگر خبرها

  • رئیسی: دیروز برخی‌ها می‌گفتند روی موشک‌های‌تان «مرگ بر اسرائیل» ننویسید
  • پیش‌شرط‌های مردمی‌سازی اقتصاد ایران
  • آمارهای ابراهیم رئیسی درباره تولید، مسکن، رشد اقتصادی و ...
  • همانگونه که وعده صادق با همت جوانان کشور تحقق یافت جهش تولید نیز با مشارکت مردم محقق می‌شود
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • به دنبال منظومه سازی ماهواره‌ای در مدار هستیم
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان