Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@07:32:14 GMT

توجه وِیژه برنامه «ماه عسل» به شعار سال

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۱۹۰۴

توجه وِیژه برنامه «ماه عسل» به شعار سال

به گزارش جهان نيوز، جعفر عبدالملکی قائم مقام شبکه سه سیما درباره برنامه «ماه عسل» و آغاز پخش آن به مناسبت ماه رمضان گفت: برنامه «ماه عسل» امسال با تغییری در رویکردهایش از پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

وی ادامه داد: با توجه به شعار «حمایت از کالای ایرانی» در سال ۹۷ این برنامه هم رویکردی اقتصادی پیدا کرده است و مهمانانی متناسب با موضوع سال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قائم مقام شبکه سه سیما با اشاره به حضور علی فروغی مدیر جدید شبکه سه و نظر وی نسبت به برنامه ها اظهار کرد: آقای فروغی می خواهد تحولی در برنامه های شبکه ایجاد کند تا ذایقه جوانان بیشتر لحاظ شود و امسال هم برنامه «ماه عسل» جوان پسندتر شده است.

عبدالملکی در پایان گفت: «ماه عسل» امسال مثبت گراتر هم شده است و برنامه ای است که عوامل در یک سال تلاش زیادی برای آن انجام دادند و فکر می کنم امسال مخاطبان بیشتری هم داشته باشد.

پیش از این گفته شده بود که برنامه «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی قرار است دو روز زودتر از ماه رمضان پخش شود اما حالا بناست در اولین روز از ماه رمضان روی آنتن شبکه سه سیما برود.

منبع:مهر پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقمند به قرآن کریم فرمودند: 

«مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • آغاز هفته کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی