Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > مجلس - نماینده دلواپس مشهد گفت: دولت و مجلس در قبال خروج آمریکا از برجام توپ خالی در نکنند بلکه توجه به ظرفیت‌های کشور داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین، نصرالله پژمان‌فر با بیان اینکه راهکار ما در مقابل با خروج آمریکا از برجام در متن برجام به صورت کاملا روشن آمده است و ما باید بر اساس آن عمل کنیم، در تذکری شفاهی در مجلس گفت: اگر ما طبق قانون، تزریق گاز به نسل جدید سانتریفیوژها را انجام دهیم، طرف مقابل هیچ گاه در ما احساس ضعفی را مشاهده نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه دولت و مجلس در مقابل با این اقدام آمریکا توپ خالی در نکنند، تصریح کرد: لازم است دولت و مجلس واقعا پای این قضیه بایستند، به اقتصاد مقاومتی و توان داخلی اتکا داشته باشند و از ظرفیت‌هایی که در منطقه و دنیا و همچنین شرکایی که داریم، به خوبی استفاده کنیم. اگر دستگاه‌های ذیربط در این باره اقدامات درخور را انجام ندهند، قوه قضاییه وظیفه دارد درباره این موضوع ورود پیدا کند.

لزوم اعتماد به دستگاه دیپلماسی کشور
اما در مقابل، رضا انصاری عضو فراکسیون امید و کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در نطق امروزش در مجلس گفت: گرچه رفتار اروپایی‌ها در روزهای اخیر برای زنده نگه داشتن برجام امیدبخش نبوده است اما ما باید بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به دور از هرگونه رفتارهای احساسی و هیجانی به دستگاه دیپلماسی کشور اعتماد کنیم. به راهکارهای مبتنی بر خردورزی و عقلانیت جمعی پایبند باشیم. باید بپذیریم که در شرایط فعلی انفعال و خودباختگی از یک سو و رفتارهای هیجانی و احساسی از طرف دیگر به مثابه دو لبه یک قیچی می‌تواند عظمت و اقتدار نظام اسلامی را خدشه‌دار کند.
2727

کلید واژه‌ها : توافق هسته ای ایران و پنج بعلاوه یک برجام - ایران و آمریکا - مجلس دهم -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درس‌های خانم دیپلمات؛ هیچ‌تضمینی وجود ندارد!
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • رمزگشایی از تشدید فشارهای لابی اسرائیل علیه موسویان/ مقاله تند جروزالم‌پست علیه دیپلمات پیشین ایرانی
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است