Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@12:00:46 GMT

کارگاه تربیت مربی آموزش مهارتهای خانوادگی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۲۱۰۱

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ مسئول برگزاری کارگاه گفت: در این کارگاه سه روزه تعدادی از روانشناسان و مشاوران بالینی استان با موضوعاتی همچون حفظ حریم و مرزبندی خانواده، کنترل خشم، تقویت روابط عاطفی و تعامل در روابط زناشویی آشنا می شوند.

شاهمرادی افزود: این کارگاه آموزشی به همت اداره کل بهزیستی استان تا فردا ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: البرز تربیت مربی مهارت خانوادگی شاهمرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار استان مرکزی در این مراسم با تبریک روز معلم به معلمان استان گفت: همت معلمین نجات دهنده آینده غیرقابل پیش بینی است و این معلمان هستند با تربیت صحیح فرزندان این کشور می‎توانند آینده ساز شوند.
مخلص الائمه معلمان را همراه همیشگی ما از دبستان تا دانشگاه و مراتب علمی بالاتر دانست و افزود: هر چه بتوانیم در مسیر رفع مشکلات فرهنگیان قدم برداریم آینده بهتری را می‌توانیم پیش رو داشته باشیم گرچه معلمان امروز با وجود تنگنا‌ها همچنان برای تربیت نسل امروز تلاش می‌کنند.
مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی هم با اشاره به اینکه ۱۷ هزار معلم در دو هزار مدرسه استان مرکزی فعالیت دارند گفت: علاوه بر برگزاری برنامه‌هایی برای گرامیداشت مقام معلم در نواحی آموزش و پرورش در شهر‌های مختلف، مراسم‌هایی توسط دانش آموزان در بیش از دو هزار مدرسه استان نیز برگزار می‌شود.
در ادامه از معلمان نمونه مدرسه حکمت تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • به احترام «معلم» برپا ...
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه