Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@03:49:41 GMT

طرح توليد فرش دستبافت در اردبيل اجرا مي شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۲۲۳۱

طرح توليد فرش دستبافت در اردبيل اجرا مي شود

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - مديرکل دفتر امور اقتصادي و بين الملل استانداري اردبيل گفت: طرح توليد کارگاهي فرش دستبافت با هدف ايجاد اشتغال براي بيکاران در شهرستان هاي خلخال و کوثر واقع در جنوب اين استان اجرا مي شود.

به گزارش ايرنا ، ارژنگ عزيزي روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري خلخال افزود: اين طرح با سرمايه گذاري يک شرکت بخش خصوصي معتبر به نام فرش کشور با هدف ايجاد 800 فرصت شغلي جديد در صنعت فرش جنوب استان و نيز توليد فرش هاي نفيس و مرغوب صادراتي اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: مرحله اول اين طرح شامل راه اندازي کارگاه هاي توليد فرش دستبافت با استفاده از فضاهاي بلااستفاده دولتي در مناطق روستايي 2 شهرستان خلخال و کوثر است.
عزيزي اظهار کرد: هم اکنون چند سالن از جمله سالن هاي ورزشي ، سوله هاي اداره تعاون روستايي و سوله هاي بلااستفاده و خالي در شهرک صنعتي خلخال و همچنين چند سالن و سوله در کوثر در اختيار سرمايه گذار بخش خصوصي مجري اين طرح قرار گرفته و بزودي بافت و توليد فرش هاي دستبافت نفيس با بکارگيري از ظرفيت کاري 100 بافنده فرش در هر يک از کارگاه هاي آماده شده آغاز خواهد شد.
او با بيان اهميت اجراي اين طرح و تاکيد استاندار اردبيل در عمليات اجرايي اين طرح گفت: مرحله دوم طرح شامل احداث و راه اندازي مجموعه هاي کارگاهي بين راهي فرش دستبافت در مناطق روستايي جنوب استان اردبيل است که زمين اين مجموعه ها از اراضي ملي واقع در کنار جاده هاي اصلي 2 شهرستان خلخال و کوثر تامين و در اختيار سرمايه گذار طرح گذاشته خواهد شد.
فريدون بابايي ، فرماندار خلخال نيز در اين جلسه با اعلام آمادگي به همکاري با سرمايه گذار طرح توليد فرش کارگاهي فرش دستبافت در اين شهرستان گفت: سالن هاي ورزشي ، سوله ها و اماکن دولتي مازاد و بلااستفاده و زمين مورد نياز براي راه اندازي مجموعه بين راهي توليد فرش در اختيار سرمايه گذار مجري طرح گذاشته مي شود.
7119/6018
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال

مظفر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با هماهنگی و صدور دستورات قضایی لازم از سوی دادستانی خلخال و رصد اطلاعاتی از سوی مراجع نظامی و امنیتی از دو نفر آقا و خانم در مسیر سرچم به اردبیل 10 کیلو موادمخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان موادمخدر در یک خودروی سواری جاسازی شده بود، خاطرنشان کرد: ماموران نظامی و امنیتی موفق به کشف و ضبط این موادمخدر شدند.

دادستان شهرستان خلخال گفت: متهمان دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند و پرونده نیز برای انجام تحقیقات مقدماتی بیشتر در حال رسیدگی و تکمیل شدن است.

کد خبر 6094760

دیگر خبرها

  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود