Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@18:49:29 GMT

ظرفیت های گردشگری تربت حیدریه نیازمند بازتعریف مجدد است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۲۲۷۷

ظرفیت های گردشگری تربت حیدریه نیازمند بازتعریف مجدد است

به گزارش ایرنا، احمد علی موهبتی روز سه شنبه در آیین تقدیر از دستگاه های برتر ستاد خدمات سفر افزود: هر چند در گذشته اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده اما این اقدامات کافی و راضی کننده نیست و باید در این حوزه ضمن بازتعریف مجدد شاخصه های گردشگری تربت حیدریه بر اساس معیارهای واقعی و علمی، نقشه جامع گردشگری تهیه و تدوین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه توانمندی های طبیعی و گردشگری تربت حیدریه کم نیست اما تاکنون آن طور که باید و شاید معرفی نشده اند، گفت: در معرفی این ظرفیت ها توفیقی نخواهیم داشت مگر آنکه همکاری، همفکری و تشریک مساعی دستگاه های مرتبط تجمیع شده و مردم نیز به مشارکت ترغیب شوند.
موهبتی افزود: اهمیت توسعه و تقویت صنعت گردشگری زمانی بر ما بیشتر مشخص می شود که بدانیم ایجاد اشتغال پایدار در این حوزه نامحدود، زودبازده و حتی ارز آور است.
در این جلسه از چهار کمیته امداد و نجات (هلال احمر)، کمیته بهداشت و درمان(دانشگاه علوم پزشکی)، کمیته اسکان (آموزش و پرورش) و کمیته خدمات شهری و روستایی(شهرداری) به عنوان اعضای برتر ستاد خدمات سفر شهرستان تربت حیدریه تجلیل شد.
بر اساس آمار اعلامی از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت حیدریه نوروز امسال 191 هزار نفر گردشگر وارد تربت حیدریه شده اند، در این شهرستان اقامت کرده و از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری آن بازدید کردند که از این تعداد 77 هزار نفرشان تنها اقامت داشته اند.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
6121 /1744
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آموزش و پرورش ایجاد اشتغال شهرداری صنایع دستی و گردشگری گردشگری موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اورژانس تربت حیدریه، محمد جواد امیری اظهار کرد: بر اساس گزارش EOC دانشگاه، کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات پس از تریاژ تلفنی و کسب اطلاعات لازم، بلافاصله پایگاه اورژانس مهنه را به محل حادثه اعزام می‌کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ادامه داد: این حادثه در محور شادمهر به مهنه رخ داده که با توجه به آتش‌سوزی و مسدود شدن جاده برای ساعاتی، امدادگران هلال‌احمر و عوامل آتش‌نشانی نیز توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به محل فوریت فراخوان شدند.

وی با تشریح وضعیت آسیب دیدگان اظهار کرد: این تصادف یک نفر آسیب دیده مَرد را به همراه داشته است که بعد از انجام اقدامات بالینی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه