Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@02:39:57 GMT

وظیفۀ اصلی مطبوعات صداقت در انتقال مطلب است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۲۴۲۴

وظیفۀ اصلی مطبوعات صداقت در انتقال مطلب است

مدیرکل اداره بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه در اصفهان فضای مطبوعاتی خوب و بزرگی وجود دارد ولی هنوز مردم آنقدر مطبوعاتی نیستند، گفت: بخش اصلی وظیفۀ مطبوعات صداقت در انتقال مطلب است و آن چیزی که در بحث خبر اتفاق افتاده این است که شهرداری خیلی خوب دارد نقش خود را در این زمینه ایفا می کند.

مرضیه فرشاد در حاشیه بازدید از خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: بخش اصلی وظیفۀ مطبوعات صداقت در انتقال مطلب است که من در این خصوص از مجموعه ایمنا تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی اوقات در حوزه مطبوعات اتفاق می افتد که علی الخصوص جوان ترها می خواهند یک فضای هیجانی ایجاد کنند و این فضای هیجانی را گران می خرند یعنی به قیمت تخریب یک برآیند، یک مجموعه و یک فرد خواهد بود و من واقعاً در مجموعه ایمنا این موضوع را ندیدم و به همین دلیل از این مجموعه تشکر می کنم.

مدیرکل اداره بهزیستی استان افزود: ما فرصت خطا کردن در بهزیستی نداریم چون منابع بسیار محدود و فرآیند ها بسیار به روز است و اصلا ً فرصت نداریم که بخواهیم یک جا بنشینیم و اشتباه کنیم و مردم اشتباه بفهمند و بعد ما بخواهیم چطور آن را برطرف کنیم و به همین دلیل من از زحمات همه عزیزان در خبرگزاری ایمنا و هم‌چنین شهرداری اصفهان تشکر می کنم چراکه منهای انتظارات زیادی که ما از شهرداری داریم و ممکن است گاهی این انتظارات بیش از توان باشد ولی آن چیزی که در بحث خبر اتفاق افتاده این است که شهرداری خیلی خوب دارد نقش خود را در این زمینه ایفا می کند.

وی با بیان اینکه در اصفهان فضای مطبوعاتی خوب و بزرگی وجود دارد ولی هنوز مردم آنقدر مطبوعاتی نیستند، افزود: بهزیستی یکی از اصلی‌ترین دستگاه هایی است که مسایل اجتماعی را در دست دارد و چه بخواهیم یا نخواهیم با مسایل اجتماعی به صورت به روز مواجه هستیم. ارتباط با بهزیستی کمک می کند که فردی که این ارتباط را دارد از جریان های مردمی و در واقع از رویدادهایی که در سطح جامعه اتفاق می افتد به روز خبر داشته باشد، از طرفی نیز خوشحال هستیم بین ما و سایر ارگان ها همدلی وجود دارد و ان شالله بتوانیم اقدامات مثبت تری برای مردم انجام دهیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بهزیستی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مهم‌ترین مطالبی که مطبوعات و خبرگزاری‌های استان فارس، امروز ششم اردیبهشت در رسانه‌های خود مطرح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب درباره ترانه علیدوستی، مردم را گیج کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۶ اردیبهشت
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد
  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان