Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:06:44 GMT

10 تیم در استارتاپ ویکند گرگان شرکت کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۲۴۴۳

10 تیم در استارتاپ ویکند گرگان شرکت کردند

رضا شاه حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ایجاد نشاط در ایده پردازان جوان و بهره ‌مندی از ایده‌ های فناورانه در حوزه گردشگری، ارتقای برند شهری گرگان، توسعه گردشگری الکترونیک و بررسی ایده ‌های برتر گردشگری شهری از اهداف این روبداد بود.
به گفته وی؛ استارتاپ ویکند یک برنامه 54 ساعته آخر هفته است که در آن گروهی از علاقمندان به راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا، فناوران حوزه ‌های مختلف، هنرمندان گرافیست و صاحبان ایده گرد هم آمده تا فرایند تبدیل ایده به محصول تجاری فناورانه را با همراهی مربیان مجرب و متخصص تجربه کنند و در انتها ماحصل کار را به داوران ارائه دهند که این روند در رویداد استارتاپ ویکند گردشگری گرگان نیز پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: در پایان با نظر هیات داوری؛ تیم های 'سفرنما، سندباد و طلاخوران به ترتیب اول تا سوم شدند.
شهر گرگان مرکز استان گلستان افزون بر 350 هزار نفر جمعیت دارد و از مناطق گردشگری و زیبای شمال کشور است.3014/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان گلستان الکترونیک گردشگری گرگان ویکند موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در این جلسه رضا غیاثی زاده رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان با بیان مطلب که  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند  از  برخورد جدی و قاطع با فعالیت تورهای غیرمجاز خبر داد و گفت : بازدیدهای مستمر و هفتگی تیم بازرسی  متشکل از کارشناسان اداره ميراث فرهنگی، گردشگری و صنایع شهرستان گرگان، انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی استان و صنعت و معدن از دفاتر خدمات مسافرتی صورت گرفته و  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور بوده و در صورت تخلف به کمیسون مربوطه ارجاع و سپس در مورد نامبرده تصمیم گیری خواهد شد. غیاثی زاده افزود :  مقرر شد حداقل ده بسته  سفر توسط انجمن دفاتر استان تهیه و در اختیار اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان و علاقمندان جهت بهره برداری قرار گیرد. 

 

دیگر خبرها

  • هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • شاید موشک‌های آینده بدون سوخت کار کنند!
  • ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان