Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو از چند هفته پیش درخواست افزایش حقوق داده اما باشگاه آن را رد کرده. طرفین حالا با هم به اختلاف خورده‌اند.

طرفداری - سرخیو بوسکتس و باشگاه بارسلونا بر سر دستمزد و پرداختی‌ها به مشکل برخورد کرده‌اند.

به گزارش mundodeportivo، قرارداد بوسکتس با بارسلونا یک سال و اندی پیش تا سال 2021 تمدید شد تا دستمزد دریافتی این بازیکن افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به خاطر حل و فصل نشدن چند بند از قرارداد و مشکلاتی که به وجود آمد، تا 5 ماه پس از آن اجرایی نشد. پس از کمتر از دو سال، سرخیو بوسکتس حدود دو ماه پیش دوباره درخواست افزایش دستمزد داده است. سرخیو معتقد است با توجه به قول و قرارها و بندهای موجود در قرارداد، حالا زمان بهبود دستمزد دریافتی اوست.

با این حال، باشگاه فعلا چنین برنامه‌ای ندارد. از یک طرف پول موجود باید صرف خرید بازیکنان جدید - آرتور و گریزمان - شود و از طرف دیگر فعلا بازیکنان دیگری در اولویت تمدید قرارداد هستند. بازیکنانی چون اومتیتی و آلبا. این مسئله نارضایتی بوسکتس را در پی داشته است. گرچه بارسلونا به هیچ عنوان سرخیو را فروشی نمی‌داند و حتی حرفی از بند آزادسازی 200 میلیون یورویی این بازیکن هم به میان نیامده است. با این حال اگر اوضاع شکل جدی‌تری به خود بگیرد، هستند باشگاه‌هایی که حاضرند چنین پولی برای بوسکتس بپردازند. بارسا به این مسئله اعتقاد دارد که هیچ بازیکنی را برخلاف میلش در تیم نگه نمی‌دارد.

بارسلونا از مدتی پیش طرح تعدیل پرداختی‌ها را در دستور کار قرار داده و فعلا برنامه‌ای برای افزایش دستمزد بازیکنانی که چند سال دیگر قرارداد دارند، ندارد. حالا باید منتظر ماند و دید قضیه تا چه اندازه جدی می‌شود. این مسئله یک بار دیگر و پیش از تمدید قرارداد بوسکتس پیش آمده بود که پایان خوشی داشت. باید دید این بار چه سرنوشتی در انتظار یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی در چند فصل اخیر و از مهره‌های کلیدی پپ گواردیولا در کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان و همچنین بالای سر بردن چندین جام لیگ برتر بوده است.

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته گفته شده بود که این بازیکن علاقه زیادی دارد که به بارسلونا ملحق شود و بازی تحت هدایت ژاوی برای این تیم را تجربه کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و او به حضورش در سیتی برای یک فصل دیگر ادامه داد.

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که بارسلونا در حال بررسی شرایطی است که بتواند بند فسخ ۵۸ میلیون یورویی این ستاره پرتغالی را در پنجره تابستانی پیش رو پرداخت کند. گفته می‌شود که او دیوانه وار مشتاق پیوستن به بارسلوناست و همین کار را برای این باشگاه راحت‌تر خواهد کرد.

مدیران باشگاه بارسلونا امیدوار هستند که بتوانند سیلوا را جذب کنند و او را به خرید بزرگ تابستانی این باشگاه تبدیل کنند. آنها باور دارند که در صورت فروش یک ستاره می‌توانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و خرید او برای آنها در دسترس است.

 روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک هستم با تایید این موضوع مدعی شده است که سیلوا حتی حاضر است دستمزدش را برای پیوستن به بارسلونا و سازگار شدن با شرایط مالی این باشگاه کاهش دهد که اتفاق بسیار خوب و مثبتی در روند انجام این انتقال به حساب می‌آید.

دیگر خبرها

  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • اختلاف میان عمو‌های فیتیله‌ای با مجید قناد عمو قناد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!