Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-پرچم هر کشوری نشان هویت آن کشور است، رهبر معظم انقلاب نیز بارها اعلام کردند ما با ملت آمریکا مخالفتی نداریم و مشکل ما دولت و حاکمیت آمریکا است. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: همچنین اذعان داشتند فراکسیون امید موافق آتش زدن پرچم آمریکا در صحن علنی بوده است در صورتی که فراکسیون امید مخالف این موضوع بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه رئیس جلسه نباید در مقابل اقدام تعدادی از نمایندگان آرام می نشست، پرچم هر کشوری نشان هویت آن کشور است، رهبر معظم انقلاب نیز بارها اعلام کردند ما با ملت آمریکا مخالفتی نداریم و مشکل ما دولت و حاکمیت آمریکا است.

مصطفی کواکبیان درجریان صحن علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۷۹ قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: آقای نادر قاضی پور هفته گذشته در روزی که پرچم آمریکا را در مجلس آتش زدند و بنده به رئیس جلسه اعتراض و درخواست واکنش کردم گفتند شما که بسیجی هستید چرا می‌ترسید؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس افزود: همچنین اذعان داشتند فراکسیون امید موافق آتش زدن پرچم آمریکا در صحن علنی بوده است در صورتی که فراکسیون امید مخالف این موضوع بوده است. ضمن اینکه رئیس جلسه نباید در مقابل اقدام تعدادی از نمایندگان آرام می نشست، پرچم هر کشوری نشان هویت آن کشور است، رهبر معظم انقلاب نیز بارها اعلام کردند ما با ملت آمریکا مخالفتی نداریم و مشکل ما دولت و حاکمیت آمریکا است.

عضو فراکسیون امید مجلس در پایان گفت: اعتراض ما از سر ترس نیست، ما شجاعانه با دولت آمریکا مخالف بوده و این مخالفت را اعلام می‌کنیم اما نباید اقدام برخی از نمایندگان به نام مجلس تمام شود آن‌ها می‌توانستند در بیرون از مجلس به آتش زدن پرچم آمریکا بپردازند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: آمریکا پرچم مجلس رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرتاب آب دهان بر روی پرچم فلسطین توسط پلیس آمریکا + فیلم

دریافت 1 MB کد خبر 848903 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • (عکس) اهتزاز پرچم ایران در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • پرتاب آب دهان بر روی پرچم فلسطین توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • شوک به آبی‌های پایتخت، فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی و تنها امید بایدن
  • شوک به آبی‌های پایتخت، تنها امید بایدن و فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی
  • پیام جوانان غزه به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: «شما امید ما هستید/ قوی بمانید»