Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:58:26 GMT

قهرمانی تیم های ملی تبلیغات منفی دشمنان را خنثی می کند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۲۶۸۷

قهرمانی تیم های ملی تبلیغات منفی دشمنان را خنثی می کند

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: المپیک میدان نمایش توانمندی های یک ملت است و قهرمانی تیم های ملی تبلیغات منفی دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش ایرنا، «محمد رضاداورزنی» روز سه شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی، با اشاره به موفقیت ورزش های تیمی کشور در میدان های بین المللی افزود: موفقیت یک تیم نشان دهنده برنامه ریزی، انسجام و اتحاد یک ملت است که در قالب ورزش به نمایش گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تشریح شرایط و معادلات سیاسی روز جهان، خاطر نشان کرد: کسب مقام در این شرایط چندین برابر ارزشمندتر از مواقع دیگر است؛ زیرا ورزش به ابزاری قدرتمند برای دفاع از فرهنگ و ارزش های یک ملت تبدیل شده است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص برخی اظهار نظرها در مورد فدراسیون ها و باشگاه های ورزشی گفت: موضوعات داخلی به خود باشگاه ها و فدراسیون ها مربوط می شود. ما به عنوان وزارت ورزش تمام مسائل را رصد و پیگیری می کنیم، اما واکنش نشان نمی دهیم.
داورزنی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره مدت زمان تمدید قرار داد «کارلوس کی روش»، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: آنچه برای ما اهمیت دارد تصمیمی است که فدراسیون می گیرد و ما در هر زمینه ای از فدراسیون و همه فدراسیون ها حمایت می کنیم.
وی در بحث اهمیت تمدید قرارداد کی روش در آستانه حضور تیم ملی در جام جهانی نیز گفت: در شان وزارت ورزش و جوانان نیست که بخواهد به این مسائل ورود کند. مجمع و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مسائل داخلی تصمیم گیری می کنند و ما هم از موضع آن ها حمایت می کنیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی در خصوص اختصاص یک سالن به فدراسیون شمشیربازی، گفت: این فدراسیون سالن دارد. نباید برای حل یک مشکل، مشکل دیگری ایجاد کرد. شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با دستور وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی آزادی در حال ساخت سالن های ها مورد نیاز فدراسیون هاست. دو سالن در اختیار کشتی است و فدراسیون کشتی در کنار دریاچه در حال ساخت انستیتو خود است. در کل مشکلات کم می شود.
داورزنی در پاسخ به سوالی در خصوص پناهندگی اخیر ورزشکار کبدی ایران گفت: اینکه یک ورزشکار می رود و به هر دلیلی قصد ماندن پیدا می کند، خیلی کم اتفاق می افتد، اما فدراسیون ها باید در استعدادیابی و گزینش ها توجه کنند.
وی تاکید کرد: البته تعداد این افراد خیلی کم است. هر سال ٢٠ هزار اعزام انجام می شود که از این تعداد، افراد کمی، 2 یا سه نفر ماندگار می شوند، پس موضوع پناهندگی بحرانی نیست. در این زمینه فدراسیون ها باید پیش بینی های لازم را داشته باشند اما در کنار این شیطنت هایی هم از سوی برخی در بروز این رفتارها مشاهده می شود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اعزام ورزشکاران در قالب تیم ملی و عدم بازگشت آنان به کشور را ناپسند دانست، گفت: ایران کشور آزادی است و راه های زیادی برای خارج شدن از کشور وجود دارد و نباید با انجام چنین کاری به آبروی تیم های ملی لطمه زد.
داورزنی ادامه داد: تعامل ما با جوانان باید به گونه ای باشد که چنین رفتارهایی در ذهن آنان شکل نگیرد. البته افرادی هستند که پس از انجام کارهای خود دوباره به کشور باز می گردند.
صحبت های معاون وزیر ورزش و جوانان در حالی در خصوص پناهندگی ورزشکاران مطرح شد که اخیر دو ورزشکار رشته سر کبدی ایران که اوایل اردیبهشت ماه همراه با سایر بازیکنان برای شرکت در رقابت های بین المللی به کشور استرالیا رفته بودند، همراه با تیم به کشور بازنگشتند.
در مجمع انتخاباتی رشته شمشیربازی «فضل الله باقرزاده» به عنوان تنها نامزد این مجمع با کسب 38 رای به مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد. وی پیشتر نیز 2 دوره رییس فدراسیون بود.
ورزشی**1293**9029**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش شمشير بازي فدراسيون داورزني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان برگزاری رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا امروز جمعه ۷ اردیبهشت و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان دهد.    مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا ۵ تا ۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره آسیا به میزبانی شهر دبی کشور امارات برگزار می‌شود.   نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس