Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-19@04:54:32 GMT

انتصاب عضو شورای برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۲۸۷۹

انتصاب عضو شورای برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ دکتر فرهاد رهبر در این حکم دکتر بیژن رنجبر، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد را به عنوان یکی از اعضای شورای برون مرزی این دانشگاه منصوب نمود.

متن این حکم به شرح زیر است:

نظر به تجربه و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به عنوان عضو شورای برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با توکل و استعانت از درگاه خداوند متعال در پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی کوشا باشید

202

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های دانشگاه آزاد در اقلیم کردستان معرفی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با مؤسسه آموزش عالی ماد در جلسه‌ای با حضور مسئولان این دو سازمان منعقد شد.

محمدرضا ولیلو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: این دانشگاه با انعقاد این تفاهم‌نامه در پی گسترش دیپلماسی علمی با کشور‌های همسایه است.

وی با بیان موقعیت ممتاز جغرافیایی آذربایجان غربی که دارای مرز مشترک با سه کشور همسایه بوده و ۲۵ درصد مرز‌های کشور در این استان قرار دارد، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان در راستای سیاست‌های کلان این دانشگاه مبنی بر گسترش دیپلماسی علمی با کشور‌های همسایه فعالیت می‌کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به حضور این دانشگاه در نمایشگاه بین‌المللی meets که تابستان سال جاری در اقلیم کردستان برگزار شد، عنوان کرد: در کنار رایزنی‌های گسترده‌ای که در حاشیه این نمایشگاه با وزارت علوم اقلیم صورت گرفت، بازدیدی نیز از مؤسسه آموزش عالی ماد صورت گرفت و از نزدیک در جریان فعالیت این موسسه قرار گرفتیم.

ولیلو انعقاد این تفاهم‌نامه را گام مؤثری در حوزه امور بین‌الملل و جذب دانشجویان غیرایرانی برشمرد و برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت مهارتی در زمینه‌های مختلف و متناسب با نیاز مؤسسه آموزش عالی ماد را از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه دانست و بیان کرد: کمیته‌های تخصصی از طرف هر دو دانشگاه آزاد اسلامی استان و این مؤسسه در اقلیم کردستان برای پیگیری عملیاتی شدن بند‌های تفاهم‌نامه منعقدشده در نظر گرفته شده است.

فعالیت‌های مؤسسه آموزش عالی ماد

رئیس مؤسسه آموزش عالی ماد نیز گفت: این مؤسسه از سال ۲۰۱۳ در اربیل اقدام به اخذ مجوز در رشته‌های نفت، کامپیوتر، حسابداری و امور اداری کرده و اکنون در مقطع کاردانی در این رشته‌ها در اقلیم کردستان جذب دانشجو داریم.

بیروان فتاح‌احمد با اشاره به سابقه فعالیت و همکاری مؤسسه آموزش عالی ماد با دانشگاه‌های تهران، امیرکبیر، شریف و تبریز، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی را فرصت مناسبی برای تبادل علمی، تبادل دانشجو و استاد دانست.

وی با تأکید بر اینکه مؤسسه آموزش عالی ماد یکی از مراکز علمی فعال در رشته‌های فنی در اقلیم بوده و اکنون تعداد ۲ هزار دانشجو در مقطع کاردانی و در شیفت صبح این مؤسسه در اقلیم مشغول به تحصیل هستند، اضافه کرد: در شیفت بعدازظهر نیز یک هنرستان فنی در این مؤسسه مشغول به فعالیت است.

رئیس مؤسسه آموزش عالی ماد با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت مهارتی در اقلیم، توسط دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی، برگزاری این دوره‌ها را مورد نیاز مردم اقلیم دانست و مطرح کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه در زمینه اعزام دانشجو به این دانشگاه نیز فعالیت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در باشگاه تراکتور
  • «سرپرست مدیریت امور اجتماعی» دانشگاه علامه منصوب شد
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • سرپرست مدیریت امور اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد
  • تأیید صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر
  • ۳ انتصاب در استانداری خراسان شمالی
  • دو انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی
  • شهردار جدید بادرود منصوب شد
  • ظرفیت‌های دانشگاه آزاد در اقلیم کردستان معرفی می‌شود