Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-08@23:47:18 GMT

محرومیت مادام‌العمر داور عربستانی بخاطر رشوه

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۲۹۲۴

محرومیت مادام‌العمر داور عربستانی بخاطر رشوه

ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین:
داور عربستانی به خاطر دریافت رشوه برای همیشه از قضاوت محروم شد و به این ترتیب او نمی‌تواند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قضاوت کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت عربی، فهد المرداسی یکی از سرشناس‌ترین داوران عربستان و آسیا است که شانس بالایی برای قضاوت در جام جهانی 2018 روسیه داشت و در فهرست اولیه داوران قاره کهن برای حضور در جام جهانی روسیه قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که این داور قبل از دیدار فینال جام حذفی بین الإتحاد و الفیصلی با رئیس باشگاه الإتحاد جلسه محرمانه‌ای داشته و از او رشوه دریافت کرده است.

فدراسیون فوتبال عربستان این داور را برای همیشه از قضاوت و فعالیت در هر ورزش دیگری محروم کرد و به این ترتیب او که شانس بالایی برای حضور در روسیه داشت نمی‌تواند در این رقابت بزرگ شرکت کند.

قرار است که سعودی‌ها گزارش خود را به فدراسیون بین‌المللی فوتبال ارائه دهند تا رسما این داور از قضاوت در جام جهانی کنار گذاشته شود.

در همین زمینه: اتفاق نادر؛ انگلیس در جام جهانی داور ندارد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن

داور دیدار برگشت رئال مادريد و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴ مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با اعلام یوفا، شیمون مارچینیاک دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ را در سانتیاگو برنابئو قضاوت خواهد کرد.

 مادریدی‌ها با داوری مارچینیاک طی ۷ دیدار، تنها ۲ بار برنده شده‌اند و حاصل ۲ قضاوت آخر این داور لهستانی، شکست رئال برابر منچسترسیتی و چلسی بوده!

همچنین این داور لهستانی ۳ بار برای بایرن قضاوت داشته که نتیجه آن، ۲ پیروزی و ۱ شکست بوده است. 

دیگر خبرها

  • داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند
  • داور گمنام عمانی، بازی ایران را سوت می‌زند
  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ معرفی شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی مشخص شد
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن