Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@13:04:31 GMT

خریداری محصولات داخلی موجب توزیع عادلانه ثروت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۳۴۷۹

خریداری محصولات داخلی موجب توزیع عادلانه ثروت می‌شود

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مهدی فرزی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در کردستان در همایش اشتغال و توانمندی مددجویان کمیته امداد که با حضور مسئولین کشوری و استانی امروز، 25 اردیبهشت ماه در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در استان کردستان بانک ها برای بحث اشتغال مددجویان کمیته امداد، بسیار خوب فعالیت کرده اند که امیدوارم تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در سفر رهبری به کردستان هم کمک های خوبی به این مجموعه شده که باعث اشتغالزایی خانواده های بسیاری شده است، افزود: در استان کردستان باید بر زنجیره اشتغال تمرکز کنیم زیرا باعث ایجاد درآمدهای بیشتری می‌شود.
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: شرکت‌های صنعتی نیاز به تولید قطعات دارند که با هزینه های کم باعث اشتغالزایی بسیار خوبی می شوند.
حجت الاسلام فرزی بیان کرد: کمیته امداد مرکز هم اگر به صورت ویژه استان کردستان را کمک کند می توانیم نهضت اشتغالزایی را در استان راه بیندازیم.
وی همچنین تاکید کرد: باید خودمان را ملزم کنیم که از تولیدات کمیته امداد استفاده کنیم و از محصولات آنها خریداری کنیم.
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه اگر از محصولات داخلی استفاده کنیم سبب رشد کیفی و هم کمی محصولات خواهیم شد، یادآور شد: اگر محصولات داخلی را حمایت کنیم توزیع ثروت در استان به صورت عادلانه خواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل