Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛رییس گروه زایمان بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا گفت: اجرای روش های کاهش درد دارویی و غیر دارویی زایمان طبیعی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا فراهم شد.
زهرا اسلامی در مراسم نخستین جشنواره ترویج زایمان طبیعی در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا گفت: بلوک زایمان بیمارستان شهرضا از اسفند سال گذشته آغاز به کار کرد و در حال حاضر به عنوان یکی از مجهزترین بلوک‌ها در حال ارایه خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در سال گذشته دو هزار و 51 زایمان در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا انجام شد ، افزود: موارد سزارین در این بیمارستان از ۴۵ درصد در ابتدای سال گذشته به ۳۸ درصد در پایان سال کاهش یافت.
تزریق یا استنشاق داروهای مسکن و بی حسی نخاعی یا اپیدورال از روش های دارویی و تمرین های کششی، انرژی درمانی و سرما و گرما درمانی هم از روش های غیر دارویی کاهش درد زایمان است.
بیمارستان 140 تختخوابی امیرالمومنین(ع) شهرضا 29 آذرماه 1386 فعالیت خود را آغاز کرد و به بیماران جنوب استان و شهرهای بروجن و آباده خدمات ارائه می دهد. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان شهرضا بیمارستان زایمان طبیعی بدون درد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سابقه ۱۴ ساله تولید مکمل‌های غذایی و دارویی در کشور/ نتیجه دستاوردها یک نگاه استراتژیک است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عباس کبریایی‌زاده در آیین افتتاحیه «دوازدهمین همایش مکمل‌های غذایی و دارویی» و «سیزدهمین همایش طلای سبز» که صبح امروز، ۲۹ فروردین برگزار شد، اظهار کرد: اولین اصل درباره موضوع گذار نسل، نگاه و رویکرد استراتژیک است. آنچه که در حوزه مکمل‌های غذایی، طب سنتی و مکمل‌های گیاهی اتفاق افتاده ماحصل یک نگاه استراتژیک است.

وی با اشاره به سبقه مکمل‌های گیاهی و مکمل‌های غذایی گفت: بررسی تاریخچه مکمل‌های غذایی و مکمل‌های گیاهی کشور بیانگر این است که تولید مکمل در کشور سابقه ۱۴ ساله دارد و همچنین ساخت مکمل‌های گیاهی در کشور به دهه ۴۰ بازمی‌گردد.

رئیس سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی گفت: دستاورد‌هایی که در حوزه تولید مکمل‌ها به دست آورده‌ایم، نتیجه یک نگاه استراتژیک و رویکردی است که در گذشته وجود داشته است. آموزه‌های حکمرانی خوب بیانگر این است که اگر خواهان داشتن حکمرانی خوب هستیم باید نگاه حاکمیتی و نگاه مشارکتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تجربه ثابت کرده است هر گاه نگاه مشارکتی داشته‌ایم به موفقیت‌های متعددی نائل آمده‌ایم. به طور مثال، نگاه مشارکتی در دوران جنگ تحمیلی موجب پیروزی شد واگر نگاه مشارکتی وجود نداشت به موفقیت نمی‌رسیدیم. اجماع ذهنی و مشارکت نیز طی چند روز گذشته در برخورد با یک جنایتکار شکل گرفت.

کبریایی‌زاده گفت: بازهم تاکید می‌کنم باید امر مشارکت‌جویی و توجه به ذی‌نفعان را در کانون توجه قرار دهیم. اگر بخواهیم آینده خوبی داشته باشیم باید لازمه‌های حکمرانی خوب را بدانیم؛ نگاه استراتژیک، مشارکت‌جویی، اجماع، همفکری و همدلی جزو لازمه‌های حکمرانی خوب هستند.

وی با بیان اینکه حکمرانی خوب بر بستر شفافیت استوار است، افزود: حکمرانی خوب باید بر بستر شفافیت استوار باشد و هرگاه غیر شفاف عمل کنیم یک حکمرانی خوب صورت نمی‌گیرد. اگر شفافیت ایجاد شود و اطمینان خاطر ایجاد کنیم به سمت شکوفایی حرکت می‌کنیم.

کبریایی‌زاده در پایان گفت: پیشرفت‌های خوبی در حوزه طب گیاهی صورت گرفته است که این موضوع حاصل نگاه استراتژیک و حمایت‌های سازمان غذا و دارو است.

در ادامه این همایش همچنین محمدرضا شمس اردکانی - دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی اظهار کرد: اگرچه از منظر دسترسی به منابع طبیعی در کشور بسیار غنی هستیم، اما از منظر استفاده از ظرفیت منابع طبیعی به خوبی عمل نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید دارد، افزود: کمک و حمایت معاونت علمی ریاست‌جمهوری و همچنین حمایت سازمان غذا و دارو از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه دارویی می‌تواند در زمینه استفاده از ظرفیت بی‌نظیر منابع طبیعی اثرگذار باشد.

دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی گفت: معاونت علمی به موضوع ورود بخش خصوصی در زمینه منابع طبیعی ورود کرده است. این ورود با هدف استفاده بیشتر از منابع طبیعی است که بتوانیم از منابع طبیعی در حوزه سلامت و رونق بیشتر حوزه سلامت استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • سابقه ۱۴ ساله تولید مکمل‌های غذایی و دارویی در کشور/ نتیجه دستاوردها یک نگاه استراتژیک است
  • رشد تهیه دارو از گیاهان دارویی در کشور
  • فقط یک‌چهارم گیاهان دارویی برای تولید دارو استفاده شده‌اند
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • نقش گیاهان خوراکی طبیعی و دارویی در سلامت
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان