Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-25@16:36:39 GMT

هنرپیشه فیلم «سوپرمن» درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۳۸۲۴

هنرپیشه فیلم «سوپرمن» درگذشت

به گزارش فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، «مارگوت کیدر» هنرپیشه نقش «لوییس لِین» نقش مقابل «سوپرمن» در 69 سالگی درگذشت.

«کمیل نانجیانی» «مارک هَمیل» «الیجا وود» و «ادگار رایت» تسلیت خود را برای درگذشت «مارگوت کیدر» هنرپیشه نقش «اوییس لِین» در فیلم «سوپرمن» ابراز داشتند.

کیدر علاوه برا ایفای نقش در «سوپرمن» در فیلم «فلفل بزرگ والدو» در نقش مقابل «رابرت ردفورد» بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در کنار «ریچارد پریور» در فیلم «گونه‌ای از قهرمان» ایفای نقش کرد.

«مارک مک‌کلور» که خود در یکی از سری فیلم‌های «سوپرمن» در نقش «جیمی اولسن» ایفای نقش کرده در مورد مارگوت کیدر گفت: مارگی یکی از قوی‌ترین زنانی بود که در تمام زندگی‌ام دیده بودم. او و «کریستوفر ریو» هنرپیشه نقش سوپرمن قطب‌های متضاد فیلم بودند. کریستوفر ریو هنرپیشه‌ای کلاسیک بود و مارگوت زنی گاوچران و اهل مزرعه.

«ریچارد دانر» کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «سوپرمن» نیز در مورد کیدر می‌گوید: درگذشت مارگوت بسیار دردناک است. او هنرپیشه‌ای فوق‌العاده خلاق، هنری و در عین حال شوخ‌طبع بود.

«مارگوت روت کیدر» متولد سال 1948 در یلونایف هنرپیشه آمریکایی کانادایی بود که در سال 1978 با بازی نقش «لوییس لِین» در فیلم «سوپرمن» در نقش مقابل «کریستوفر ریو» به شهرت رسید. او در سری دوم سوپرمن نیز ایفای نقش کرد. پس از آن در فیلم‌های موفقی همچون «کریسمس سیاه» و «فلفل بزرگ والدو» با بازی «رابرت ردفورد، ایفای نقش کرد.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

آنگونه که جماران روایت کرده، معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

ایشان در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899428

دیگر خبرها

  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • همسر مصطفی خمینی درگذشت
  • درگذشت پدر شهید میرداداشی
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • عکسی از ژست مازیار لرستانی در اولین ایفای نقش در یک فیلم