Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت چوگان استان البرز گفت: دو میلیارد تومان هزینه احداث مجموعه ورزشی سوارکاری و چوگان کردان است و درصدد جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی هستیم. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ استانها البرز نظرات

محمد بیغم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به آخرین وضعیت ورزش چوگان استان البرز اظهار داشت: زمینی در منطقه کردان برای احداث  مجموعه ورزشی چوگان تحویل اداره کل ورزش و جوانان استان البرز شده است و این زمین برای مجموعه سوارکاری، کورس و چوگان مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت چوگان استان البرز با بیان اینکه این زمین مجموعه ورزشی کامل برای رشته سوارکاری و چوگان است، افزود: دو میلیارد تومان هزینه احداث مجموعه ورزشی سوارکاری و چوگان کردان است و درصدد جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی هستیم و مشکل و مانع اصلی احداث این مجموعه، مالی است.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت چوگان استان البرز مطلوب است و کار اصلی هیئت معطوف به افزایش زیرساخت‌های این ورزش است، عنوان کرد: ورزشکاران چوگان استان البرز تمرینات منظم خود را ادامه می‌دهند و در مجموع ورزش چوگان البرز  مسیر پیشرفت مناسبی دارد.

بیغم با اشاره به اینکه نعل‌بند هندی برای این کار به البرز وارد شده است، اضافه کرد: نعل بندی برای اسب‌های چوگان اهمیت زیاد داشته و از تکنیک خاصی برخوردار است و این نعل‌بند هندی در حال آموزش برای نعل‌بندی اسب‌های استان البرز است و با این کار روند خوبی در آموزش نعل‌بندی در اسب‌های استان البرز اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/ ع

R41451/P1494/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)

 

منبع:پیج majaley_salamatii

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: راهکار‌های پایین آوردن کلسترول خون (فیلم) ساده‌ترین ورزش‌ها از نگاه طب سنتی (فیلم) ورزش‌های جالب و موثر برای بهبود شنوایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • رستگاری ورزشگاه خرم‌آباد به‌وقت دولت سیزدهم
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی