Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@05:13:16 GMT

◄ سایپا تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۳۹۷۶

◄ سایپا تکذیب کرد

تین‌نیوز | 

گروه خودروسازی سایپا موضوع احتکار خودرو در انبارهای این شرکت که از جانب نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه مطرح شده بود را تکذیب کرد.

قاسم خاکی جوان، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌های گروه خودروسازی سایپا در این رابطه گفت: برای نگهداری هر دستگاه خودرو نیازمند متوسط 25 مترمربع فضای پارکینگی هستیم که با احتساب 60 هزار دستگاه خودروی ادعاشده دستکم 150 هکتار فضا نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تأمین چنین فضایی بسیار دور از ذهن است و از مدعیان احتکار می‌خواهیم نشان دهند چنین فضایی در کجا واقع‌شده است؟

خاکی ادامه داد: علاوه بر آن، وقتی تحویل خودرویی به تعویق می‌افتد، مطابق قرارداد ملزم به پرداخت خسارت تا 30 درصد قیمت خودرو به مشتری هستیم؛ در این صورت این پرسش مطرح می‌شود که آیا افزایش قیمت ادعاشده با این خسارت همخوانی دارد؟

او تولید روزانه سایپا را سه هزار دستگاه خودرو اعلام کرد و گفت: 60 هزار خودروی احتکاری ادعاشده معادل 20 روز تولید این شرکت است؛ حال افرادی که مدعی 6 ماه احتکار خودرو شده‌اند پاسخ دهند که بقیه خودروها کجاست؟

همچنین مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل ایران‌خودرو نیز ضمن رد مطالب قاضی‌پور تصریح کرد: پارکینگ مادر ایران‌خودرو درنهایت ظرفیت هشت هزار خودرو را دارد و تأمین فضا برای نگهداری 30 هزار دستگاه خودروی ادعایی، نیازمند اجاره زمین در جاده مخصوص کرج است.

به گزارش ایرنا، به گفته مرتضی آقایی تولیدات ایران‌خودرو کاملاً به‌روز است و همه محصولات پس از تولید به فروش گذاشته می‌شوند.

روز گذشته نادر قاضی‌پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مصاحبه با خانه ملت ادعا کرده بود که دو خودروسازان بزرگ ایران برای کنترل و افزایش قیمت بازار 90 هزار خودرو را احتکار کرده‌اند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو سایپا احتکار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.     به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقیف ناگهانی و شوک‌کننده خودروها در کوچه و خیابان/ «مجازات کشف حجاب در خودرو جزای نقدی است، نه توقیف اتومبیل» توقیف خودرو به دلیل حجاب / سردرگمی مردم در پارکینگ خودروهای توقیف شده برای بی حجابی چه می‌گذرد؟

دیگر خبرها

  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد