Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@05:31:40 GMT

مرغ گران می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۳۹۸۹

خرداد: نایب رییس اتحادیه مواد گوشتی ارومیه گفت: قیمت مرغ 10درصد افزایش می یابد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا؛ کریم عرب باغی افزود: قیمت مرغ در ماه مبارک رمضان 10 درصد افزایش می یابد که امروز مرغ هرکیلو در بازار از 7600 تا 8300 تومان عرضه می شود.
عرب باغی با اشاره به رکود خرید گوشت قرمز توسط مردم تصریح کرد: به دلیل پایین بودن قدرت خرید مردم و کم شدن تقاضا امسال در ماه مبارک رمضان افزایشی در قیمت گوشت قرمز نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رییس اتحادیه گوشت و مرغ ارومیه در خصوص قیمت گوشت قرمز در بازار اظهار کرد: گوشت گوسفند با استخوان با قیمت 50 هزار تومان، گوشت گوساله با استخوان با قیمت 32 هزارتومان، گوشت گوساله خالص 42 هزار تومان، گوشت گاو با استخوان با قیمت 22 هزار تومان و گوشت گاو خالص با قیمت 32 هزار تومان در بازار عرضه می شود.
 وی با تاکید به اینکه در عرضه گوشت قرمز و مرغ در ماه مبارک رمضان در ارومیه کمبودی نداریم خاطرنشان کرد: در حال حاضر صادرات دام زنده درارومیه وجود ندارد و قاچاقچیان با خرید دام زنده از دامداران آن را قاچاق می کنند.
عرب باغی خاطرنشان کرد: به خاطر روزانه بودن نرخ گوشت و مرغ قیمت ثابت توسط اتحادیه صادر نشده و همچنین به دلیل اشباع بودن بازار از مرغ امسال تنظیم بازار ماه مبارک رمضان برای فروش گوشت و مرغ نخواهیم داشت. برچسب ها: مرغ ، ارومیه ، قیمت مرغ

منبع: خرداد

کلیدواژه: مرغ ارومیه قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم فروشی و گران‌فروشی محصولات سلامت‌محور خط قرمز است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رستمی، سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه کم فروشی و گران فروشی خط قرمز سازمان غذا و دارو است، گفت: با توجه به تغییر مؤلفه‌های تأثیر گذار بر قیمت فرآورده‌ها، تلاش می‌کنیم قیمت‌ها را به منظور حفظ زنجیره تأمین و با رویکرد حمایت از مردم مدیریت کنیم.

وی افزود: سیاست ارزی شیرخشک اطفال سال گذشته از ارز ۴۲۰۰ به ارز ترجیحی نوع دوم ۲۸۵۰۰ تومانی تغییر پیدا کرد و متعاقباً قیمت‌های جدید ابلاغ شد با توجه به اینکه قیمت افزایش پیدا کرده بود سازمان غذا و دارو بخش عمده‌ای از مابه التفاوت این افزایش قیمت را تحت پوشش یارانه ارزی قرار داد.

سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو ادامه داد: در خصوص فرآورده‌های وارداتی، پس از عبور بیش از ۶ ماه از طرح که با مدیریت خوبی به نفع مردم انجام شد و فرآورده‌های که با ارز قبلی تأمین شده بودند، با قیمت قبلی به فروش رسید می‌توانیم به تدریج قیمت جدید را ابلاغ کنیم. لذا، اگر چه به طور طبیعی افزایش قیمت وجود دارد، اما مردم هم تأیید خواهند کرد که نسبت به تورم و افزایش قیمت محصولات دیگر، محسوس نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • بازار گوشت روی موج قرمز
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار | سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار/ سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • کم فروشی و گران‌فروشی محصولات سلامت‌محور خط قرمز است
  • آغاز عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری | این گوشت در کدام استان ها عرضه می شود؟
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد