Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@09:47:33 GMT

افتتاح بیمارستان شهید جلیل یاسوج تا دو ماه دیگر

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۴۱۰۹

اورنگ ایلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، مهمترین دلیل تاخیر در افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان شهید جلیل یاسوج را نوسانات ارز بر خرید تجهیزات بیمارستان شهید جلیل یاسوج عنوان کرد.

وی در ادامه از پیش‌بینی شدن 93 میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد برای بیمارستان‌های ترام، سی‌سخت، و لن‌دی خبر داد و اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه استان برای هر کدام از این بیمارستان‌ها مبلغی معادل 31 میلیارد ریال پیش‌بینی کرده اما تاکنون این میلیارد اعتبار تخصیص داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از نشست مسئولان این دانشگاه با بنیاد برکت در هفته جاری برای شروع عملیات اجرایی بیمارستان‌های عنوان شده سخن گفت و خاطرنشان کرد: آمادگی کامل برای شروع به کار این بیمارستان‌ها وجود دارد و منتظر تخصیص اعتبارات هستیم.

ایلامی از وعده شفاهی پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور برای راه‌اندازی اورژانس هوایی شهرستان کهگیلویه خبر داد و اظهار داشت: البته سردار هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ نیز به طور مستمر پیگیر راه‌اندازی این اورژانس هوایی است. 
 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان کهگیلویه و بویراحمد بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طالبی پور ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: جشنواره کوچ تا یکم خردادماه در پارک ولایت یاسوج برپا خواهد شد.

وی عنوان کرد: این جشنواره، با هدف معرفی آداب‌و رسوم و سنت‌های مردم استان و احیای این سنت‌ها برگزار می‌شود.

طالبی پور با بیان اینکه جشنواره ملی کوچ فرهنگ اقوام، عشایر ایران را با نماد کوچ معرفی می‌کند، گفت: در تقویم جشنواره‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این جشنواره به نام کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است.

وی افزود: یکی از راهکارهای مهم برای معرفی ظرفیت‌های استان برگزاری جشنواره و همایش‌ها در سطح ملی است و در طول سالیان اخیر با برگزاری جشنواره کوچ، بخشی از ظرفیت‌های گردشگری در بخش‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد به ایران و جهان معرفی‌شده است.

کد خبر 6097380

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی
  • کشف یک گور دسته‌جمعی جدید حاوی ده‌ها شهید فلسطینی+فیلم
  • وضعیت نامناسب دفن زباله در استان به دستگاه قضایی اعلام شد
  • وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی اعلام شد
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود