Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و وزارت امور خارجه باید برجام را با نگاه مقام معظم رهبری مدیریت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، عبدالله رضیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به خروج آمریکا از برجام طی گفت‌وگویی اظهار کرد: مقام معظم رهبری محورهای عملیاتی ادامه برجام را بسیار روشن و واضح فرمودند و دولت و وزارت امور خارجه باید برجام را با نگاه مقام معظم رهبری مدیریت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه مجلس از موضع حقوقی برجام را آنالیز خواهد کرد گفت: در مجلس پس از آنالیز برجام، طرح دو یا سه فوریتی را در دستور کار قرار خواهیم داد که بر اساس آن وزارت امور خارجه را مکلف کنیم که خسارت‌هایی که در این مدت از این نقض عهد بر کشور ایران واردشده بر اساس آنچه در این قرارداد وجود دارد مطالبه کنند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیش‌بینی خروج آمریکا از برجام از سوی مجلس و دولت از چند ماه قبل شده و تمهیداتی اندیشیده شده بود فلذا باید بر اساس معیارهایی که رهبری مشخص کردند عمل کنیم و به نحوی که برای مردم مشکلی پیش نیاید این وضعیت مدیریت شود.

این مسئول افزود: باید از این فرصت به‌دست‌آمده استفاده و خودمان را باور کنیم و با اتکا به امکانات و زیرساخت‌های داخلی تا در زندگی مردم مشکلی ایجاد نشود.

رضیان به بررسی قانون FATF در مجلس اشاره و عنوان کرد: این قرارداد در کمیسیون‌های قضایی و امنیتی مجلس بررسی‌ها کامل و جامعی شده و این قانون را بر اساس نظام داخلی ایران تصویب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نگرانی در مورد تصویب قانون مبارزه با پول‌شویی نگرانی درستی نیست ادامه داد: قواعدی که در این قانون است براساس قوانین داخلی جمهوری اسلامی ایران است و قواعد و مطالبه‌های خارجی در این قانون وجود ندارد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مبارزه با پول‌شویی چارچوب سیاسی ندارد و در چارچوب حقوقی و قضایی است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با تاکید بر حفظ امنیت شغلی کارگران گفت: نقدینگی ها و سرمایه ها بابد به سمت تولید هدایت شوند و بانک‌ها بخش تولید را در اولویت پرداخت تسهیلات و سرمایه‌گذاری خود قرار دهند.

فتح الله بیات در گفت و گو با ایسنا، با تبریک هفته کارگر و روز جهانی کارگر به تلاشگران عرصه کار و تولید، به کارآفرینان، کارفرمایان، تولید کنندگان و کسانی که در بخش کار و تولید سرمایه‌گذاری می‌کنند و دغدغه کار و تلاش را دارند خسته نباشید و خدا قوت گفت.

وی با اشاره به دیدار کارگران با مقام معظم رهبری درباره تاکید معظم له درباره تامین امنیت شغلی کارگران گفت: روز گذشته با جمعیت بیش از ۲۰۰۰ نفری به خدمت حضرت آقا رسیدیم. مطالبی که ایشان عنوان فرمودند حرف دل همه کارگران بود. در تمام مصاحبه‌ها و سخنرانی ها، مهم‌ترین بحثی که بر آن تاکید می‌شود، امنیت شغلی نیروی کار است و کارگران با بحث امنیت شغلی دست و پنجه نرم می‌کنند.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی افزود: مقام معظم رهبری مشکلات و مسائل جامعه کارگری را به دقت رصد کردند و جامعه ۴۰ میلیون نفری کارگران و خانواده هایشان را مورد اشاره قرارداده و گفتند اگر حال کارگران در کشور خوب باشد یعنی حال نصف جامعه خوب است.

بیات با بیان اینکه باید فرمایشات سکاندار نظام جمهوری اسلامی و کسی که در  رأس امور است، به منصه ظهور برسد تا جامعه کارگری به عینه دستاورد اقدامات صورت گرفته را ببیند، خاطرنشان کرد: ما همه ساله خدمت مقام معظم رهبری می رویم و ایشان نکات مهمی را گوشزد می‌کنند و کمترین انتظار این است که تا سال آینده و دیدار دیگر بسیاری از فرامین ایشان جنبه عملیاتی پیدا  کرده و آن توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال از تصویب قانون کار و دادنامه ۱۷۹ دیوان عدالت می گذرد ولی می بینیم که کارگران قرارداد دائم ندارند و در کارهای با ماهیت مستمر قرارداد موقت بسته می شود.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی در پایان با بیان اینکه باید نقدینگی ها و سرمایه ها به سمت تولید هدایت شوند، اظهار کرد: بانک‌ها باید بخش تولید را در اولویت پرداخت تسهیلات و سرمایه‌گذاری خود قرار بدهند زیرا پایه و اساس اقتصاد و رشد اقتصادی هر کشور تولید آن است و اگر حرکت سرمایه‌ها به سمت تولید باشد، موجب شکوفایی و بهره‌وری اقتصادی می شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری