Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم استقبال از فاطمه اعتدادی ملی پوش شایسته فوتسال استان و دارنده عنوان ارزشمند قهرمان رقابت های فوتسال قهرمانی زنان آسیا در تایلند برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، ظهر امروز مراسم استقبال از فاطمه اعتدادی ملی پوش شایسته فوتسال استان و دارنده عنوان ارزشمند قهرمان رقابت های فوتسال قهرمانی زنان آسیا در تایلند با حضور علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان؛خانم نایبی معاون ورزشی اداره کل،رئیس و اعضای هیات فوتبال استان قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان کشورمان برای رسیدن به دیدار نهایی فوتسال زنان آسیا به ترتیب مقابل تیم های ترکمنستان، ازبکستان، چین و ویتنام به برتری رسیدند.

فاطمه اعتدادی ملی پوش ارزشمند استان در این مسابقات با به ثمر رساندن ۹ گل به طور مشترک به همراه سارا شیربیگی دیگر ملی پوش کشورمان و آنا آشیمیرو ژاپنی عنوان خانم گلی این مسابقات را در در تقویم افتخارات ورزشی خود به ثبت رساند.

تیم ملی فوتسال کشورمان عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زنان آسیا را هم در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان

تیم ملی فوتسال امروز به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، امروز از ساعت ۱۲ و ۳۰ به مصاف تیم قرقیزستان می‌رود

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است



رکابزنان قزوینی در اردوی کوهستان حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان استان به اردوی آسیایی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند

این اردو از امروز به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود

رکابزنان ملی پوش استان خود را مهیای رقابت‌های آسیایی می‌کنند

دیگر خبرها

  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴