Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@23:52:07 GMT

گوشت گوسفندی ۵۰ هزار تومان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۵۲۰۵

گوشت گوسفندی ۵۰ هزار تومان شد

هر کیلوگرم گوشت گوسفندی شقه در آستانه ماه مبارک رمضان در شهر تهران حدود ۴۷ تا ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که معادل یک چک مسافرتی ۵۰ هزار تومانی است.

به گزارش مشرق،  قیمت هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی ایرانی در بازار مصرف (تهران) به حدود هر کیلوگرم 50 هزار تومان رسیده است به طوری که هر کیلوگرم از این محصول 47 تا 50 هزار تومان به صورت بدون دنبه به فروش می‌رسد، هر چند که قیمت این محصول در برخی از مناطق شمالی تهران حتی گران‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

دارو هم گران شد؟

 قیمت گوشت گوسفندی ایرانی در میادین میوه و تره بار تهران پایین‌تر است به طوری که هر کیلوگرم از این محصول 43 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بنابراین گزارش، شرکت پشتیبانی امور دام نیز برای تنظیم بازار گوشت قرمز اقدام به توزیع گوشت گوسفندی گرم وارداتی به قیمت 33 هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار می‌کند، اما گزارش های میدانی نشان می‌دهدکه این گوشت  تنظیم بازاری همیشه در بازار موجود نیست و حتی اینطور مطرح می‌شود که برخی متخلفان با  جمع آوری  این گوشت‌های  وارداتی آن را به جای گوشت ایرانی و با قیمتی بالاتر به فروش می‌رسد.

سالمی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران با بیان اینکه ذخیره مطمئن بیش ازدو هزار و 500 تنی گوشت قرمز داریم، در این ارتباط گفت: علاوه بر گوشت منجمد گوساله، روزانه 100 تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی به مناسبت ماه مبارک رمضان در سطح میادین میوه و تره بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنوف تحت نظارت سازمان تعزیرات در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد 33 هزار تومان، گوشت گرم گوسفندی استرالیایی 33 هزار تومان است اظهار داشت که مواد پروتئینی در ماه مبارک رمضان با توجه به تمهیدات صورت گرفته هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت. 

بنابراین گزارش رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی اما دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز را در بازار ، کمبود گوشت و افزایش صادرات و قاچاق این محصول می‌دانند که برای جلوگیری از تضیع حقوق مصرف کنندگان لازم است که این امر کنترل شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی بازار بازار گوشت قیمت گوشت قرمز گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است