Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته گزینی در دولت دوازدهم از افراد واجد شرایط و علاقه‌مند به همکاری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری کرد.

به‌گزارش قدس انلاین، این وزارتخانه درصدد است به منظور انتخاب بخش دیگری از مدیران خود از بین دواطلبان واجد شرایط، پنج مدیر جدید خود را طی فرایند برگزاری آزمون، مصاحبه و رتبه‌بندی برای حضور در بخش‌های مربوطه انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس مدیرکل دفتر خصوصی سازی و امور مجامع وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، مدیر مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری تهران (RCUWM) و مدیر مرکز بین‌المللی قنات و سازه‌های تاریخی آبی جزو مراکزی خواهند بود که مدیران آن‌ها در این دوره از طریق فراخوان عمومی انتخاب خواهند شد.

پیش از این نیز برای نخستین بار در کشور مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیروی دولت دوازدهم با اعلام فراخوان عمومی و پس از طی مراحل آزمون و مصاحبه انتخاب شده بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از شرایط احراز و وظایف مربوطه و همچنین تکمیل فرم درخواست می‌توانند از ۲۳ اردیبهشت لغایت ششم خردادماه به آدرس www.moe.gov.ir  مراجعه کنند.

 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آب منطقه ای خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت توزیع برق خراسان رضوی در همایش علمی تخصصی کاهش حوادث در شبکه برق منطقه سبزوار گفت: برای رفع ناترازی مصرف برق و کاهش خاموشی‌ها در بخش کشاورزی نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در خراسان رضوی به عنوان نخستین استان کشور آغاز شد .

خدابنده افزود: با پیگیری‌های انجام شده از وزارت نیرو این مصوبه ابلاغ شد و همه مالکان چاه‌های کشاورزی با نصب پنل خورشیدی می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.


وی گفت :‌برای امسال و در مرحله نخست هزار پنل خورشیدی در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز و استقبال کشاورزان این میزان افزایش خواهد یافت و ۳۵ شرکت پیمانکاری آماده نصب این پنل‌ها هستند .

 خدابنده افزود:  با هماهنگی با استانداری و دیگر مراجع برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان اقداماتی را انجام شده است  تا روند اجرای کار تسریع شود.

دیگر خبرها

  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در یک منطقه شکار ممنوع/ عکس
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • رهاسازی آب سد سفیدرود از صبح ۱۶ اردیبهشت ماه
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند