Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد: در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: « پیرو اخطاریه شماره ۳۰ دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ماه) با توجه به شدت بارش‌ها به صورت رگبار باران، رعد وبرق و وزش باد با احتمال تگرگ، سه شنبه ( ۲۵ اردیبهشت ماه) در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، غرب سمنان، مرکز و شرق اصفهان، مرکزی، شمال لرستان، جنوب همدان، کردستان، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شرق کرمانشاه، اردبیل، شمال و شرق تهران، ارتفاعات البرز در گیلان و مازندران، چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ماه) در استان‌های اصفهان، همدان، مرکزی، قم، شمال لرستان، تهران، البرز، قزوین، غرب سمنان، کرمانشاه، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی، گلستان و غرب یزد و در پنج شنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) در استان‌های خراسان جنوبی، نیمه غربی یزد، نیمه غربی اصفهان و شرق لرستان آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: سازمان هواشناسی ، بارش ، باران ، سیل

منبع: خرداد

کلیدواژه: سازمان هواشناسی بارش باران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در ۷ استان

  به گزارش تابناک به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی و آب‌وهوای امروز سه‌شنبه ۷ فروردین و روز‌های آتی را تشریح کرد و گفت: امروز فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط از استان‌های خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، کرمان، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و شمال هرمزگان تداوم می‌یابد و این سامانه به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

کارشناس هواشناسی ادامه‌داد: از بعدازظهر امروز تا پایان هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، بارش باران در برخی نقاط رخ می‌دهد و امروز مناطقی از شمال غرب و فردا علاوه بر آن، استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان‌شمالی بارش و کاهش نسبی دما خواهند داشت.

به گفته نقشینه، پنجشنبه در برخی نقاط از مرکز و شمال شرق، رگبار پراکنده و بارش برف در نقاط مرتفع رخ می‌دهد و جمعه در برخی نقاط از مرکز، شرق، شمال شرق و جنوب شرق بارش پراکنده خواهد داشت.

وی افزود: از روز شنبه در شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی بارش آغاز می‌شود.

کارشناس هواشناسی گفت: امروز در سواحل دریای خزر افزایش دما و فردا کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده است.

نقشینه با بیان اینکه امروز خلیج‌فارس مواج و متلاطم می‌شود، افزود: فردا خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم خواهد شد.

کارشناس هواشناسی تأکید کرد: تهران امروز و فردا وزش باد دارد که در برخی ساعات شدید می‌شود.

فردا گاهی بارش‌های پراکنده و روز پنجشنبه افزایش ابر و گاهی رگبار در تهران خواهیم داشت.

وی ادامه‌داد: بیشینه دما امروز و فردا به ۱۵ درجه می‌رسد و کمینه دما نیز امروز در مهرآباد ۷ درجه ثبت شد.

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید و بارش باران در نواحی شرقی کشور
  • بارش‌های تا چه روزی ادامه دارد؟ / هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در این مناطق
  • بارش‌های تا چه روزی ادامه دارد؟ | هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در این مناطق
  • تداوم بارش‌های پراکنده در کشور/ وزش باد شدید طی سه روز آینده در شرق
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • برف و باران مهمان استان‌های شمالی و غربی
  • (تصاویر) آبگرفتگی معابر به دنبال بارش‌های سیل آسا در یاسوج
  • وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در نوار شرقی خراسان جنوبی
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در ۷ استان
  • پیش‌بینی هواشناسی برای روزهای آینده؛ هوا تا کی بارانی می‌ماند؟