Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-  در حوزه روابط عمومي مسئوليت هاي خطير به افرادي واگذار شده که تخصص و مهارت لازم را ندارند.

به گزارش سرويس علمي آريا، با چالس ها و مسائل بسياري در حوزه روابط عمومي مواجه هستيم، از منظر قانوني در ارتباط با روابط عمومي هيچگونه قانوني نداريم. آيين نامه اي در اين خصوص ابلاغ شد اما ضمانت اجرايي پيدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل بيروني، فرهنگي و ديدگاه مديران به روابط عمومي از چالش هاي اصلي اين حوزه است. مديران ارشد سازمان نگاه حمايتي و عميق را به صورت تمام و کمال درک نکردند. بايد سعي کنيم نگاه مديران را تغيير دهيم. 

وي افزود: تغيير نگرشي در نگاه مديران ارشد، مديران عرصه روابط عمومي و درون سازماني بايد شکل بگيرد. مشکل ديگر اين است بسياري از روابط عمومي ها با حوزه هاي ديگر تلفيق شده است که فعاليت ها و وظايف آنها کاملا متفاوت است. در حوزه روابط عمومي هنوز بسياري از افراد تخصص و مهارت لازم را ندارند و مسئوليت خطير روابط عمومي به آنها سپرده شده و نمي توانند وظايف خود را درست انجام دهند. چالش ديگر عدم نوآوري و خلاقيت در حوزه روابط عمومي است. اگر روابط عمومي بتواند کار کارشناسي را درست انجام دهد بالترين مديران نيز نمي توانند در برابر آن مقاومت کنند و مجبور است بر اساس اين کارشناسي عمل کند. بايد يک مهندسي مجددي در روابط عمومي داشته باشيم تا تغييرات لازم ايجاد شود. حوزه روابط عمومي نسبت به گذشته بسيبار بهتر شده است و اما هنپوز براي رسيدن به حد مطلوپب فاصله زيادي داريم.

 

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه بر این ادعا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جعفر ذوالفقاری، امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: نگاه جمهوری اسلامی به مقوله مواد مخدر اساساً با کل دوران متفاوت است.

وی افزود: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه بر این ادعا است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: جمهوری اسلامی به دنبال احیای انسان‌هاست و حلقه آخر در زنجیره مبارزه با مواد مخدر مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال است.

ذوالفقاری با اشاره به حمایت دولت در خصوص ایجاد اشتغال تصریح کرد: این مقوله در نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت هدفمند و استاندارد در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ تلاش مضاعفی برای توسعه فضای مسقف و استانداردسازی ایستگاه‌های ترک اعتیاد برای احیای افراد مبتلا به اعتیاد انجام خواهد شد تا این نقیصه برطرف شود.

کد خبر 746897

دیگر خبرها

  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • ببینید | رقص جالب عموپورنگ به همراه امیرمحمد در پارک؛ این کمره یا؟
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است