Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از مصوب شدن نرخ زولبیا و بامیه در استان البرز به قیمت کیلویی ۱۲۰۰۰ تومان خبر داد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ استانها البرز نظرات

علی اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در مورد قیمت گذاری زولبیا و بامیه همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: نرخ زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان با نرخ هر کیلو خالص بدون احتساب جعبه 12 هزار تومان مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعزیرات حکومتی با هر واحدی که بیشتر از این مبلغ اقدام به عرضه زولبیا و بامیه کند بر اساس قانون برخورد می‌کند.

مختاری با بیان اینکه تعیین این نرخ به مذاق برخی افراد که به دنبال سودجویی هستند خوش نیامده است، افزود: این افراد باید به فکر کار خود باشند.

مدیرکل تعزیرات استان البرز با بیان اینکه سال گذشته برخی واحدها برای اینکه روغن چند بار مصرف خود را برای پخت زولبیا و بامیه استفاده مجدد کنند شربت معده داخل روغن اضافه و مجددا از این روغن استفاده می‌کردند، عنوان کرد: هر واحدی که در سال‌جاری اقدام به این کار کند تا پایان ماه رمضان بسته می‌شود.

وی با بیان اینکه زولبیا و بامیه در استان البرز درجه‌بندی ندارد،گفت: تمام واحد‌های صنفی باید زولبیا و بامیه با کیفیت تولید کنند.

وی با بیان اینکه نرخ حلیم درجه یک در استان البرز برای  هر کیلو 12500 تومان تعیین شده است، افزود: حلیم درجه دو هم به مبلغ 10 هزار تومان تعیین قیمت شد.

انتهای پیام/

R41451/P1494/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ دو نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز به دور دوم رفتند تا برای کسب کرسی مجلس با یکدیگر رقابت کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • قیمت سیب زمینی در تهران به کیلویی ۵۵ هزار تومان رسید
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • سیب‌زمینی کیلویی چند؟
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • نشست خبری جایزه ملی البرز
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز