Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، موضوع اولین جلسه کمیسیون مشورتی، تعیین شاخص‌ها و اولویت­‌های قطعی جانمایی برای بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین نمایشگاه بین­‌المللی قرآن کریم بود.

هدف از تشکیل این کمیسیون، ایجاد وحدت رویه، هم­‌اندیشی و بهره­‌گیری از نظرات کارشناسان، صاحب­نظران و اساتید حوزه حجاب و عفاف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه با حضور وحید محمدپور نماینده انجمن تولیدکنندگان حجاب و عفاف، اسدالله سلیمانی مجری طرح فردوس و نماینده انجمن تولیدکنندگان، محسن کاشف مدیر نظارت و ارزشیابی کارگروه ساماندهی مد و لباس، مریم سادات خرم­دره مدرس دانشگاه و فعال حوزه حجاب و عفاف، مهدی ثمرزاده معاون اجرایی کارگروه و علی اصغر زیلایی نماینده کارگروه مد و لباس برگزار شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام

امروز در آخرین بازی رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته دو باشگا‌ه‌های کشور، در مرحله رفت تیم بسکتبال مهاباد توانست با نتیجه ۸۷ بر ۵۹ تیم ایلام را شکست دهد و در پایان دور رفت در جایگاه نخست جدول قرار گیرد.

 سالن ۲ هزار نفری مهاباد امروز شاهد حضور تماشاگران زیادی بود که برای تشویق و حمایت تیم آماده بودند و در پایان بازی با شادی و خوشحالی حاصل از برد سالن را ترک کردند.

دور برگشت این رقابت‌ها هفته آینده به میزبانی ایلام برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی  هم که میهمان این دیدار بود از حمایت‌های این نهاد از تیم‌های ورزشی استان خبر داد.

رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته دو باشگا‌ه‌های کشور در ۸ گروه سه تیمی برگزار می‌شود که در نهایت ۳ تیم قهرمان به لیگ دسته یک کشور راه خواهند یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح عفاف و حجاب را اجرایی کنیم 
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟