Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@02:16:06 GMT

لوکزامبورگ بر ضرورت تداوم برجام تأکید کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۶۷۳۵

ژان اسلبورن، وزیر خارجه لوکزامبورگ ظهر امروز در تماس تلفنی با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان ضمن اعلام حمایت از برجام بر لزوم تداوم آن تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزیر خارجه لوکزامبورگ در گفتگو با ظریف ضمن اعلام حمایت از برجام بر لزوم تداوم آن تاکید کرد.

به گزارش بروکسل، ژان اسلبورن، وزیر خارجه لوکزامبورگ ظهر امروز در تماس تلفنی با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان ضمن اعلام حمایت از برجام بر لزوم تداوم آن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه لوکزامبورگ با اشاره به تلاش اتحادیه اروپا برای بهره‌مندی ایران از مزایای برجام خواستار حفظ آن به عنوان یک دستاورد بین‌المللی شد.

اوضاع فلسطین و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی از دیگر محور‌های گفتگوی دو مقام بود.

منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد

وزیر امور خارجه گفت: آفریقای جنوبی در صف کشورهای آزادیخواه قرار دارد و مایلم بر اهمیت استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی در کنار توسعه روابط دوجانبه تاکید کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی پیامی خطاب به نادلی پاندور وزیر همکاری و روابط بین المللی آفریقای جنوبی، فرا رسیدن روز ملی این کشور؛ روز آزادی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت.

در بخشی از پیام تبریک امیرعبداللهیان آمده است: به مناسبت این روز مهم در تاریخ کشور شما که آفریقای جنوبی را در صف کشورهای آزادیخواه قرار داد، مایلم بر اهمیت استمرار همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های بین المللی در کنار توسعه روابط دوجانبه تاکید می‌کنم.

وزیر امور خارجه کشورمان با مغتنم شمردن این فرصت، برای خانم پاندور سلامتی و موفقیت و برای ملت مبارز و دولت آفریقای جنوبی سربلندی و بهروزی آرزو کرده است.

کد خبر 748637

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات